  • 11. Data: 2009-10-07 07:17:26
    Temat: Re: pecet (komputer) do pilnowania podwórka?
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Tue, 6 Oct 2009 22:33:34 +0200, "kameleon" <l...@g...pl>
    wrote:

    >Jest tak ze 2x po 300 m podwórka do pilnowania, w sumie okolice domu i czegoś tam...

    >myślę kilka kamer... 4 tu 4 tam 2 gdzie indziej oraz dwie dodatkowe. Chciałbym żeby
    coś

    12 kamer do dozorowania 600m^2? Nie przesadzasz?

    >widziały nocą też... można by dać jakieś lampki podczerwieni (chyba lampiony)
    włączane
    >przez czujnik podczerwieni. I tak się zastanawiam, jak to robić najtaniej,
    oczywiście.
    >Jakieś internetowe kamerki, wydzielony reuter bez dostępu do internetu...? W domu
    jest

    Tanie interentowe kamerki po zostawieniu ich na zewnątrz na zimę
    spowoduja że będziesz miał tanie nie działające kamerki internetowe.
    Nie mówiąc już o tym że niewilele w nich zobaczysz zanim przestaną
    działać no po pierwszym deszczu bedą tak zaparowane że nic nie
    dostrzeżesz.

    Zdrówko

  • 12. Data: 2009-10-07 07:22:11
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "kameleon" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dodatkowe. Chciałbym żeby coś widziały nocą też... można by dać jakieś
    > lampki podczerwieni (chyba lampiony) włączane

    Jak to ma działać i czemy służyć? Czy chodzi ci o zidentyfikowanie złodzieja
    czy tylko rejestrację jego ruchu? Chcesz mieć podgląd z Internetu?
    Są dwie technologie takich instalacji, jedna jest zcyfryzowaną telewizją,
    druga jest do imentu cyfrowa.

  • 13. Data: 2009-10-07 08:50:14
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Użytkownik "abs" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam takie coś: komputer + soft + 4 kamery ip, w tym dwie zewnętrzne.
    > Wszystko postawione jakieś pół roku temu, działa stabilnie. Całe
    > ustrojstwo skonfigurowane tak, że nagrywa ruch. Koszt bez kompa - jakieś 2
    > tysiące z kawałkiem.

    wideorejestrator z dyskiem wyjdzie taniej i zużyje znacznie mniej prądu.
    Akurat w takim przypadku komputer wydaje się być najgorszym z możliwych
    rozwiązań no chyba, że oprócz tego służy do czegoś innego a rejestrowanie to
    tylko jedno z jego zadań i to nie główne.

  • 14. Data: 2009-10-07 11:32:03
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Konkretnie namiar (Technokabel?)?
    JaC

    -----

    > kabel video+zasilanie 70-150zł za 100m - zależy jak Ci sie uda kupic. fabryka w
    Warszawie sprzedaje oficlanie po 710netto za km.

  • 15. Data: 2009-10-07 14:39:54
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    http://www.mercor.pl/przewody.php?mp=29

  • 16. Data: 2009-10-07 21:59:21
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Dzięki ,ale na oko marna jakość tych przewodów.

    Przewód współosiowy do telewizji przemysłowej CCTV NIE_POWINIEN mieć ekranu z folii
    aluminiowej, a powinien mieć ekran z oplotu
    miedzianego POWYŻEJ 90%, a najlepiej powyżej 95%.

    Folia nie działa (nei ekranuje) przy dość niskich częstotliwościach telewizji
    przemysłowej CCTV (do 1 MHz), folia zaczyna działać
    (ekranować) dopiero przy wysokich częstotliwościach telewizji kablowej (kilkaset
    MHz).

    Innymi słowy lepszy jest osobny porządny przewód RG59 w miedzianym oplocie.

    Paradoksalnie "porządniejszy" 75-omowy przewód RG6 przeznaczony głownie do "kablówki"
    będzie czestokroć gorszy z uwagi własnie na
    oplot w postaci folii aluminiowej czy wręcz poliestrowej napylonej aluminium (do 2
    GHz)
    JSC

    -----

  • 17. Data: 2009-10-25 00:18:45
    Od: "kameleon" <l...@g...pl>

    Użytkownik "kameleon" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    Ok ok, w końcu można się przyczepić, że nie ta grupa. Słabo, panowie i panie, słabo.
    Fora
    padają, ludziom nie chce się pisać.... Co jest. To kryzys objął pl.com.pecet? jak????