  • 1. Data: 2009-10-05 17:37:02
    Temat: Zestaw do oceny
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    Witam,

    Oceńcie proszę poniższy zestaw. Ma służyć testom maszyn wirtualnym dla
    linxowego distro (wymagane Intel VT) i bedzie ich odpalonych ok 2-3.
    Praca wpierw na XP 32 + Workstation, a docelowo pod ESX

    Intel Core2 Duo E8400 3,00GHz BOX
    Asus P5Q Turbo
    Corsair Twin2X DDR2 2x 2GB 1066 MHz CL5-5-5-15 DHX Technology
    Modecom Carbon MC620 620W ATX
    GeForce with CUDA 9500 GT Gainward 1GB HDMI & DVI (PCI-E) (DDR2) SilentFX

    Budżet to 2000 i w nim się mieszczę.
    Pamięci na razie 4 GB, a docelowo 8 lub 16.
    (Może) docelowo zamiana procesora z Duala na Quada, choć bardzie potrzebna
    jest moc (wyższe taktowanie) na jednym rdzeniu niż słabsza na wielu (quad)
    Grafika akurat wzięta "pierwsza z brzegu", bo była z pasywnym chłodzeniu.

  • 2. Data: 2009-10-06 08:30:11
    Temat: Re: Zestaw do oceny
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    Użytkownik "vissim" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Intel Core2 Duo E8400 3,00GHz BOX
    > Asus P5Q Turbo
    > Corsair Twin2X DDR2 2x 2GB 1066 MHz CL5-5-5-15 DHX Technology

    pamięci 800 wystarczą aż nadto (za to CL4 możesz wziąć), chyba że chcesz
    kręcić albo ustawić asymetrycznie procek : pamięć

    > Modecom Carbon MC620 620W ATX

    chyba też za dużo, weź słabszy ale lepszy

  • 3. Data: 2009-10-06 18:35:40
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Piter pisze:

> [...]

    Przypilnuj steppingu procesora, dla ESX-a to bardzo istotne.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2009-10-08 01:11:03
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    > Przypilnuj steppingu procesora, dla ESX-a to bardzo istotne.

    He ? Słucham dalej... :)

  • 5. Data: 2009-10-08 11:27:50
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    vissim pisze:

    > He ? Słucham dalej... :)

    Ja mam 2 x Opteron 2346HE ze steppingiem BA. Aktualnie nie jestem w
    stanie upgreadować ESXi ani do 4.0 ani do ostatnich wyższych patchy 3.5.
    Po upgradzie pojawia się informacja:

    "Stepping BA is not supported."

    Po czym serwer automatycznie przełącza się na starszą wersję oprgramowania.

    Może uda Ci się znaleźć tabele z dokładnymi symbolami procesorów
    wspieranymi przez VMware. Ewentualnie można spróbować poszukać
    identyfikatory serwerów certyfikowanych przez Vmware i sprawdzić
    dokładnie pełen numer procesora w tych serwerach.

    --
    pozdrawiam
    Piotr