  • 31. Data: 2015-01-03 23:44:30
    Temat: Re: pasta polerska do lamp
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Fajnie że się zgadzamy.

    Nie zupelnie, ale chce mi sie tego ciagnac bo to drobiazg.

    > Nie próbuj być bezczelny :-)

    A co, znowu sie nie domysliles ?

    > :-) Myślę że 50% więcej niż warstwa lakieru 50um.

    Czyli ile wedlug ciebie, max15%?
    A wedlug mnie 95%, przez kilka lat.
    Cos twoja "nauka o przepuszczalnosci "poszla w chuj, ze tak niestety
    wulgarnie to okresle:/
    Zreszta jak zwykle.

    > Coś w tym sensie jak kupując dwa losy lotto masz 2x większe szanse
    > na wygranie - ale wciąż niezmiernie, wręcz nieskończenie małe...

    Tak tak, cos w tym sensie tylko nie do konca.

  • 32. Data: 2015-01-04 00:36:52
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Nie zupelnie

    tfu, niezupelnie mialo byc

  • 33. Data: 2015-01-04 09:37:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> wrote in message

    > Czyli ile wedlug ciebie, max15%?
    > A wedlug mnie 95%, przez kilka lat.

    Na jakiej podstawie taka teza że 95%?

    > Cos twoja "nauka o przepuszczalnosci "poszla w chuj, ze tak niestety
    > wulgarnie to okresle:/
    > Zreszta jak zwykle.

    Na razie nie wykazałeś tego jeszcze...

  • 34. Data: 2015-01-04 12:51:15
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Na jakiej podstawie taka teza że 95%?

    > Na razie nie wykazałeś tego jeszcze...

    Robie to celowo bo chce ci oszczedzic kolejnej kompromitacji jaka zaliczyles
    wczesniej udowadniajac, ze:
    "pojazd uprzywilejowany podczas akcji nie musi sie stosowac do przepisow
    ruchu drogowego" .

  • 35. Data: 2015-01-04 16:21:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Robie to celowo bo chce ci oszczedzic kolejnej kompromitacji jaka
    > zaliczyles wczesniej udowadniajac, ze:
    > "pojazd uprzywilejowany podczas akcji nie musi sie stosowac do przepisow
    > ruchu drogowego" .

    Daruj sobie - nie musisz mnie oszczędzać :-) Pokaż nam wszystkim jaką ma
    przepuszczalność w % taka warstwa lakieru na lampie dla UVA, UVB i UVC.

  • 36. Data: 2015-01-04 22:27:06
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Daruj sobie - nie musisz mnie oszczędzać :-) Pokaż nam wszystkim jaką ma
    > przepuszczalność w % taka warstwa lakieru na lampie dla UVA, UVB i UVC.

    UVC w ogóle nie dociera do powierzchni Ziemi. Wszystkim tego tlumaczyc nie
    trzeba, tylko tobie.
    No chyba ze bedziesz jezdzil samochodem w poblizu biegunow to jakas szansa
    jest.
    Wyzej piszesz:
    "Tym bardziej przed UV nie zabezpieczysz taką cienką przeźroczystą warstwą.
    Poczytaj o przepuszczalności a przekonasz się że te mikrometry to pestka dla
    UV. "
    Firm, ktore produkuja bezbarwne lakiery i folie z filtrami UV sa dziesiatki,
    do znalezienia w sieci. W tym chyba najbardziej znana 3M(marka sama w sobie)
    na ktorej stronie jest napisane, ze ich folia na szybe o grubosci 31um
    hamuje 99% UV i tak naprawde nie ma znaczenia czy to jest 50, 100 czy 150um
    bo dalej jest to cienka warstwa i nie widze powodu, zeby substancje
    chemiczne zastosowane przy produkcji jednych czy drugich jako filtry w
    jakikolwiek sposob sie roznily.
    Jesli nie wierzysz w to co pisza (zwlaszcza 3M), masz z tym problem i
    potrzebujesz scisle okreslonych danych na ten temat to sobie do nich napisz
    i o nie popros. Ja tego robil nie bede bo to strata czasu poniewaz tak jak
    poprzednio zrobisz z siebie glupka i zazadasz wynikow testow niezaleznych
    instytucji a potem wyrokow sadowych, wiec po co mam sie znowu kopac z koniem
    ?
    Jedno jest faktem - gowno wiesz i caly czas to udowadniasz, ale.... po
    twojej namowie na lakierowanko kupie sobie kiedys cos takiego bo jest w
    sprayu i sie pobawie:
    http://scratchwizard.net/shop2/headlight-clear-coat/
    uv-headlight-clear-coat.html
    Oczywiscie najpierw pocwicze. Zmywanie zaciekow mi sie nie usmiecha.

  • 37. Data: 2015-01-05 08:52:13
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-01-02 15:44, J.F. wrote:
    > to byl reflektor i sie zabarwil

    Nowy jest przezroczysty bez żadnej barwy. Wygląda jak ... nowy :)
    krystalicznie przejrzysty.

    Stary jest brudno-źółty. Wygląda jak by ktoś go od tyłu potraktował
    dymem z papierosa.

    , czy zolty kierunkowskaz i sie
    > odbarwil ?

    Nie ma żółtego kierunkowskazu, klosz jest w całości przezroczysty.

    > Tak czy inaczej - oba mozliwe, od UV i ciepla bezbarwny plastik
    > potrafi zzolnac, a zabarwiony - wyblaknac.

    Tak czy inaczej - wypolerowanie tego nie jest mozliwe. Da tylko mizerny
    efekt przy dwóch równie żółtych reflektorach. Jesli jeden jest nowy - to
    jest przepaść w wyglądzie. Żałuje że nie mam zdjęcia a samochód sprzedany.

  • 38. Data: 2015-01-05 09:52:35
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > jest przepaść w wyglądzie. Żałuje że nie mam zdjęcia a samochód sprzedany.

    A jakie tam zarowki siedzialy ?

  • 39. Data: 2015-01-06 10:02:13
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-01-05 09:52, Czesław Wiśniak wrote:

    > A jakie tam zarowki siedzialy ?

    Xenony. Oryginalne.