  • 1. Data: 2014-12-29 09:55:59
    Temat: Testy psych dla policji
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    Czy zanim zostną dopuszczeni do służby to przechodzą jakieś tego typu testy
    ?
    https://www.youtube.com/watch?v=fkG4Aozq_U0

  • 2. Data: 2014-12-29 12:23:38
    Temat: Re: Testy psych dla policji
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-29 09:55, Czesław Wiśniak wrote:
    > Czy zanim zostną dopuszczeni do służby to przechodzą jakieś tego typu
    > testy ?
    > https://www.youtube.com/watch?v=fkG4Aozq_U0

    Szkoda słów... Nie ma możliwości, żeby to nie było zrobione specjalnie.
    Jak dla mnie to podpada pod usiłowanie zabójstwa. Chyba że ktoś
    oficjalnie przyzna, że dowcipy o policjantach są prawdziwe i policjantka
    nie zdawała sobie sprawy, że _celowe_ potrącenie staruszki może
    skutkować utratą życia. Ale przecież żeby zostać policjantem chyba
    trzeba mieć chyba IQ większe niż przeciętna rozwielitka. Mam nadzieję,
    że teraz będą monitorowac tą sprawę, a baba wyleci z policji i utraci
    uprawnienia emerytalne. Ciekawe co Sokołowski powie... Choć jak poważnie
    traktuje swoje stanowisko rzecznika, to chyba powinien zamilknąć.

    Shrek.

  • 3. Data: 2014-12-29 13:33:21
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 29/12/14 12:23, Shrek wrote:
    > że teraz będą monitorowac tą sprawę

    Ma mandat i straciła prawo jazdy, przenieśli ją do patrolu pieszego.
    Będzie sąd.

    > poważnie traktuje swoje stanowisko rzecznika, to chyba powinien zamilknąć.

    Ależ na odwrót - jeśli zamilkną, to by było niepoważne.
    Chyba na urlopie jest, bo wypowiadają się w TV inni.

    --
    Alf/red/

  • 4. Data: 2014-12-29 13:34:08
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 29 grudnia 2014 09:57:00 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak
    napisał:
    > Czy zanim zostną dopuszczeni do służby to przechodzą jakieś tego typu testy
    > ?
    > https://www.youtube.com/watch?v=fkG4Aozq_U0

    Twórca filmu powinien zostać bezwzględnie ukarany za używanie brzydkich wyrazów.

  • 5. Data: 2014-12-29 13:45:52
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > uprawnienia emerytalne. Ciekawe co Sokołowski powie... Choć jak poważnie
    > traktuje swoje stanowisko rzecznika, to chyba powinien zamilknąć.

    Powie, że załoga radiowozu bohatersko osłoniła staruszkę przed potrąceniem
    przez potencjalnego pirata drogowego gnającego z zabójczą prędkością 61
    km/h. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2014-12-29 13:46:52
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Czy zanim zostną dopuszczeni do służby to przechodzą jakieś tego typu
    > testy ?
    > https://www.youtube.com/watch?v=fkG4Aozq_U0

    Może testy były na grze Carmageddon?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2014-12-29 15:06:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-29 13:45, yabba wrote:

    > Powie, że załoga radiowozu bohatersko osłoniła staruszkę przed
    > potrąceniem przez potencjalnego pirata drogowego gnającego z zabójczą
    > prędkością 61 km/h. :)

    Twój opis nie pasuje do filmy powinno być "pirata drogowego stojącego z
    zabójczą prędkością 61km/h" :P Słowo potencjalny jest nie potrzebne -
    wiadomo, że to pirat - nie ma ludzi nie przekraczjących 61@50. Są tylko
    nie nagrani, więc siłą rzeczy to musiał być pirat:P

    Shrek.

  • 8. Data: 2014-12-29 15:11:09
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    On 2014-12-29 13:45, yabba wrote:

> [...]
    >wiadomo, że to pirat - nie ma ludzi nie przekraczjących 61@50. Są tylko nie
    >nagrani, więc siłą rzeczy to musiał być pirat:P

    Pirat i złodziej!

  • 9. Data: 2014-12-29 15:11:27
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > wiadomo, że to pirat - nie ma ludzi nie przekraczjących 61@50. Są tylko
    > nie nagrani, więc siłą rzeczy to musiał być pirat:P

    Przepraszam. Nie nadaję się na rzecznika do lania wody. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 10. Data: 2014-12-29 16:26:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2014-12-29 o 12:23, Shrek pisze:

> [...]
    > uprawnienia emerytalne. Ciekawe co Sokołowski powie... Choć jak poważnie
    > traktuje swoje stanowisko rzecznika, to chyba powinien zamilknąć.

    Gdyby potrąciła to były by o co oskarżać a tak to powie że manewr
    wykonała aby zasłonić przechodzącą na czerwonym przed potencjalnym
    niebezpieczeństwem.