  • 11. Data: 2011-06-02 07:50:38
    Temat: Re: panoramio
    Od: Jura <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-30 20:43, T...@s...in.the.world pisze:
    > Witam,
    > Czy ktos korzysta aktywnie z Panoramio? To znaczy uploaduje tam swoje
    > zdjecia?

    Często lubię sobie pooglądać okolice/teren przed wyjazdem, to
    wrzucam tam foty, ale w takiej jakości, że raczej nikomu nie chce się
    kraść :).

    W panoramio do zamieszczania dopuszcana jest głownie fotografia
    krajobrazowa, a sądząc po Twych fotach z Afryki, to raczej nie Twa
    działka(no chyba że się mylę)

    btw. podaj swego logina, to chętnie rzucę okiem,

    --
    Jura

  • 12. Data: 2011-06-02 08:05:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w

    > Dlaczego nie dziś? Smartfon z GPSem i nie widze problemu...
    > Sam oglądałem na google maps Dahab w Egipcie i sporo jest
    > tam już zdjęć w googlach z panoramio.

    Ale czy jest gotowy program ?
    pstrykasz fotkie, z menu wybierasz panoramio, i sie transmituje :-)

    Ewentualnie wieczorem, korzystajac z hotelowego wifi.

    Komorki zapisuja w exifie wspolrzedne czy jeszcze nie ?

    J.

  • 13. Data: 2011-06-02 09:15:19
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 02/06/2011 09:05, J.F. wrote:
> [...]
    >
    > Ewentualnie wieczorem, korzystajac z hotelowego wifi.
    >
    > Komorki zapisuja w exifie wspolrzedne czy jeszcze nie ?

    https://market.android.com/details?id=com.google.and
    roid.apps.panoramio

    http://itunes.apple.com/us/app/panoramio/id331007973
    ?mt=8

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 14. Data: 2011-06-02 15:20:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Ewentualnie wieczorem, korzystajac z hotelowego wifi.
    >
    > Komorki zapisuja w exifie wspolrzedne czy jeszcze nie ?

    Myślę, że sądząc po pytaniach jakie zadajesz już dojrzałeś
    do tego aby nie tylko posiadać iPhone ale go dobrze wykorzystac.
    Czas na zakupy w Apple Store!!! :-)

    Pozdrawiam...

  • 15. Data: 2011-06-02 15:23:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kamil" <s...@s...com> wrote in message

    > https://market.android.com/details?id=com.google.and
    roid.apps.panoramio

    > http://itunes.apple.com/us/app/panoramio/id331007973
    ?mt=8

    Sądząc po tej opinii:

    Pics uploaded from library are not still geo-tagged.
    by R00M237
    Unfortunately the only way to geo-tag a photo for Google Earth is to take
    the photo thru the application. I don't see myself thinking of this every
    time I take a photo. In fact 99% of the time I take a photo, I want it saved
    on my iPhone to be able to email it or publish it thru other applications. I
    wish the Panoramio could extract the gps coordinates that are in every photo
    the iPhone takes. A lot of times uploading to Panoramio is an afterthought.

    UPDATE: The latest 1.1 version still does not support the geotagged metadata
    in the iPhone photos. I tried to report this problem using the email address
    in the application itself but it was returned undelivered

    applikacja do iPhone jest jeszcze niedopracowana skoro wymaga
    robienia zdjęcia z aplikacji zamiast wybrania fotografii zrobionych
    iPhonem wcześniej...

  • 16. Data: 2011-06-02 19:19:27
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <is7fcc$502$1@news.onet.pl>,
    Jura <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > działka(no chyba że się mylę)
    >
    > btw. podaj swego logina, to chętnie rzucę okiem,

    Ale ja myslalem wlasnie o wrzuceniu ma panoramio niektorych zdjec z
    mojej galeri na picasa.
    M.in. z Afryki.

    TA

  • 17. Data: 2011-06-02 19:55:50
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-06-02 21:19, T...@s...in.the.world pisze:

    > Ale ja myslalem wlasnie o wrzuceniu ma panoramio niektorych zdjec z
    > mojej galeri na picasa.
    > M.in. z Afryki.
    >
    > TA
    ty pokazac te na picasa, a my ci powiedziec czy zasmiecac panoramio

    JD

  • 18. Data: 2011-06-03 08:42:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > Myślę, że sądząc po pytaniach jakie zadajesz już dojrzałeś
    > do tego aby nie tylko posiadać iPhone ale go dobrze wykorzystac.
    > Czas na zakupy w Apple Store!!! :-)

    Absolutnie nie - jak zobaczylem ile jest tych fotek, to wcale nie
    zamierzam dokladac kolejnej, szczegolnie jesli ma byc kiepskiej
    jakosci :-)

    Poza tym do tego nie trzeba iphone - skoro teraz byle telefon ma
    facebooka, twittera, inne ktorych wylaczac nie mozna nadazyc, to
    czemu nie mialby miec panoramio ? A pewnie prosty programik w
    Javie wystarczy.

    J.

  • 19. Data: 2011-06-03 12:16:31
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <is8ps4$29rk$1@newsread.aster.pl>, JD <j...@g...com>
    wrote:

    > ty pokazac te na picasa, a my ci powiedziec czy zasmiecac panoramio

    E, tam, nie dam sie sprowokowac.
    :-)
    TA

  • 20. Data: 2011-06-06 13:29:39
    Od: niddhogg <b...@g...com>

    moze to bedzie srednio rozsadne przyznac sie ale ja np uploaduje:

    http://www.panoramio.com/user/4746861

    wiadomo ze panoramio wymaga raczej zdjec ilustrujacych a nie
    interpretujacych wiec nie wymagalbym zbyt wiele.
    co do kradziezy praw autorskich to mysle ze jest tylko kwestia
    czasu :)
    pzdr.