  • 1. Data: 2011-05-29 22:03:54
    Temat: poszukiwane zdjęcie
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Jakiś czas temu (z rok, może półtora) pojawił się tutaj link do zdjęcia
    mocno uszkodzonej lustrzanki, chyba jakiegoś profesjonalnego Canona,
    poobijanego i z obiektywem wyrwanym z bagnetu w korpusie. Dyskusja była
    na kilkadziesiąt postów, miejscami bardzo zabawna. Niestety nijak nie
    mogę odnaleźć jej teraz w archiwum - ktoś poratuje?
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 2. Data: 2011-05-30 16:44:35
    Temat: Odp: poszukiwane zdjęcie
    Od: "Arkadiusz Stopa" <arek@zmyłka.pl>

    Użytkownik "badworm" <n...@p...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > nie
    > mogę odnaleźć jej teraz w archiwum - ktoś poratuje?

    http://dl.ziza.ru/other/082007/21/pics/48_pics_46259
    .jpg

    --

    Pozdrawiam serdecznie!

    Arkadiusz Stopa

    <s...@p...pl> tel. 897633408, 502218138
    www.stopa.cso.pl

  • 3. Data: 2011-06-02 10:30:01
    Temat: Re: poszukiwane zdjęcie
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > na kilkadziesiąt postów, miejscami bardzo zabawna. Niestety nijak nie
    > mogę odnaleźć jej teraz w archiwum - ktoś poratuje?

    Ja nie poratuję, ale mam na pocieszenie foto Canona, który się ubrudził:
    http://imgur.com/gallery/mQXYh

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 4. Data: 2011-06-02 10:30:31
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 29/05/2011 23:03, badworm wrote:
> [...]
    > na kilkadziesiąt postów, miejscami bardzo zabawna. Niestety nijak nie
    > mogę odnaleźć jej teraz w archiwum - ktoś poratuje?

    Może tu coś znajdziesz?

    http://www.google.co.uk/search?um=1&hl=en&safe=activ
    e&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-GB%3Aofficia
    l&biw=1600&bih=1136&tbm=isch&sa=1&q=canon+broken+len
    s+mount&aq=f&aqi=&aql=&oq=

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil