  • 1. Data: 2011-07-11 10:54:41
    Temat: pacjent
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Pacjent to Honda Accord 1.8 Aut. z 1999 roku.

    Jak temperatura na dworze przekroczy 30 stopni, to
    przestaje jechać całkowicie. Problem z wyprzedzeniem
    autobusu w mieście i włącza mu się spalanie na poziomie
    20 l/100. Wszyscy "fachowcy" twierdzą, że jest OK.
    IMO nie jest OK. Ma ktoś jakiś pomysł, lub może polecić
    kogoś bardzo dobrego od Hondy w Poznaniu?

  • 2. Data: 2011-07-11 10:57:09
    Temat: Re: pacjent
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    zmierz termistor mierzacy temp powietrza. powinien byc w przepustnicy

  • 3. Data: 2011-07-11 12:07:55
    Od: mech <m...@v...pl>

    On 2011-07-11 10:54, megrims wrote:
    > Pacjent to Honda Accord 1.8 Aut. z 1999 roku.
    > IMO nie jest OK. Ma ktoś jakiś pomysł, lub może polecić
    > kogoś bardzo dobrego od Hondy w Poznaniu?

    Ja ze swojej strony mogę polecić Leszka (LB JAPAN SERWIS, tel. 513 962
    755). Polecił mi go kumpel, dwa razy podjechałem do niego ze swoim
    Accordem i wszystko zrobione było dobrze i tanio.

  • 4. Data: 2011-07-11 12:37:04
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-07-11 10:54, megrims pisze:
> [...]
    > IMO nie jest OK. Ma ktoś jakiś pomysł, lub może polecić
    > kogoś bardzo dobrego od Hondy w Poznaniu?

    Pewnie padl przeplywomierz :) A konkretniej czujnik temperatury w nim
    wbudowany.

    --
    venioo
    Sprzedam Alfa Romeo 156

  • 5. Data: 2011-07-11 13:10:04
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

> [...]
    > IMO nie jest OK. Ma ktoś jakiś pomysł, lub może polecić
    > kogoś bardzo dobrego od Hondy w Poznaniu?

    sprawdź jeszcze sondę

  • 6. Data: 2011-07-12 17:27:31
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-11 12:07, mech pisze:

    > Ja ze swojej strony mogę polecić Leszka (LB JAPAN SERWIS, tel. 513 962
    > 755). Polecił mi go kumpel, dwa razy podjechałem do niego ze swoim
    > Accordem i wszystko zrobione było dobrze i tanio.

    Umówiłem się na przyszły tydzień. Opinie o warsztacie w necie są
    pozytywne. Jak będzie po wizycie, to dam znać o co latało.

  • 7. Data: 2011-07-12 22:21:29
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-07-11 13:10, Olo pisze:

    > sprawdź jeszcze sondę