  • 21. Data: 2009-04-28 23:09:28
    Temat: Re: "oszukali operatora"... gdzie tu lamanie prawa?
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    a...@g...pl wrote:

    > kradziez impulsow?

    Art. 285. § 1 - max. 3 lata, a nie 8 ;)

    > w regulaminie masz zapis zabraniajacy kierowania z innych sieci a nie
    > wlasnej

    Za nieprzestrzeganie regulaminu do więzienia? Mocne...

    M.

  • 22. Data: 2009-04-28 23:19:53
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > w regulaminie masz zapis zabraniajacy kierowania z innych sieci a nie
    > wlasnej

    Bendem cfany - ruch pójdzie do mojej sieci, ona go obsłuży, jak, to
    można się zastanowić, a następnie moja sieć skieruje sie przez FaCeTa
    (może być takie określenie FCT?), bądź inny równoważny punkt styku...

  • 23. Data: 2009-04-28 23:22:05
    Od: <a...@g...pl>

    > Art. 285. § 1 - max. 3 lata, a nie 8 ;)
    no te 8 to chyba za te 9xx xxx zł o ile nie 10

    > Za nieprzestrzeganie regulaminu do więzienia? Mocne...

    za konsekwancje nieprzestrzegania.

    jakby byl zapis w regulaminie uzytkowania noza nie wbijac w czlowieka to ten
    kto to zrobi poniesie kare za czyn zabroniony bo podpadnie pod kk, a nie za
    zlamanie regulaminu zabraniajacego ten czyn napisany przez producenta.

  • 24. Data: 2009-04-28 23:22:30
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał

    > widac jak zaczela sie wojna cenowa na polaczenia miedzy gsmowcami to ruch
    > lewy zrobil sie niewygodny.

    Stare ale z sensem, szczególnie te fragmenty o urealnieniu cen połączeń
    fix -> gsm ;)

    http://www.fkn.pl/1,356,1577323,1,wiadomosc.html

    http://www.fkn.pl/1,356,1548873,1,wiadomosc.html

    Maciek.

  • 25. Data: 2009-04-28 23:25:09
    Od: <a...@g...pl>

    > Bendem cfany - ruch pójdzie do mojej sieci, ona go obsłuży, jak, to
    > można się zastanowić, a następnie moja sieć skieruje sie przez FaCeTa
    > (może być takie określenie FCT?), bądź inny równoważny punkt styku...

    niewazne jak obrobi - jest z innej sieci , nie wykonany przez ciebie lub
    pracownikow twojej firmy

  • 26. Data: 2009-04-28 23:34:48
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > ten kto to zrobi poniesie kare za czyn zabroniony bo podpadnie pod kk, a
    > nie za zlamanie regulaminu zabraniajacego ten czyn napisany przez

    Totez takich rzeczy sie nie umieszcza w regulaminie, bo nie ma to sensu -
    jest karane prawem karnym.
    Tak samo, jak nie ma np. zeby nie wywolywac falszywych alarmow bombowych,
    czy tez by nie wykorzystywac telefonu do odpalania bomb SMSem. Samo
    umieszczenie zapisu o FCTach w regulaminie swiadczy wlasnei o tym, ze nie
    jest to czyn zabroniony i wlasnie dlatego, by *cywilnoprawnie* zabezpieczyc
    inrteresy operatora wpisano taki punkt.
    Jaka kradziez impulsow, skoro po prostu korzystali z odpowiednich ofert i
    polaczenia byly taryfikowane wg cennika operatora?
    Co innego, gdyby np. wlamali sie do systemu poczty glosowej i dzwonili jakos
    przez nia na koszt operaotora (sam tak robilem 10 lat temu :) czy jeszcze
    jakos inaczej.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 27. Data: 2009-04-28 23:35:58
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > kradziez impulsow?
    > w regulaminie masz zapis zabraniajacy kierowania z innych sieci a nie

    Gdzie tu masz uruchomienie na cudzy rachunek impulsow telefonicznych?
    Czytales pismiennictwo do 285 kk? - bo ja czytalem.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 28. Data: 2009-04-28 23:37:56
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    > niewazne jak obrobi - jest z innej sieci , nie wykonany przez ciebie
    > lub pracownikow twojej firmy

    Ja jednak myślę, że dało by się to obejść formalnie... ale ja tam
    prawnikiem nie jestem.

  • 29. Data: 2009-04-28 23:38:23
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > nic nie kasowali, zmieniali lub falszowali- jeszcze raz przeczytaj

    Straty jakie poniósł operator wyniosły 905 740 zł. Mężczyźni podejrzani
    są również o usunięcie zapisu informacji o numerach telefonicznych
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Usuniecie - dla mnie jest synonimem kasowania. Skoro dla Ciebie usuniecie
    znaczy tyle, to zmienianie lub falszowanie, to po prostu zmien slownik na
    lepszy model.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 30. Data: 2009-04-29 05:44:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Apr 2009 16:19:14 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    ora_tel_kom_na_ponad_900_tys_zl,item.html

    >A ja podejrzewam lobbying kogoś ze strony B3 - Bandy Trojga.

    W tym przypadku napisalbym raczej B4, a moze nawet B5 ..

    J.