  • 1. Data: 2009-04-27 06:42:18
    Temat: Re: Sposb podawania nr tel
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jerki" <k...@p...onet.eu>

> [...]
    >
    > Posta kanoniczna w naszych warunkach jest nastpujca
    > +48 (22) 1234567
    > przy czym spacje s obowizkowe, znak + te. dodatkowe spacje pomidzy
    > cyframi samego numeru, czyli to grupowanie s dozwolone. W krajacj jak
    > Niemcy, gdzie d numeru jest zmienna, mona jeszcze podawa nr wewntrzny po
    > mylniku, np
    > +48 (22) 1234567-100
    > Ale u nas takiego numeru ne da si wybra i zawsze nr wewn (DDI) jest
    > czci siedmiocyfrowego numeru miejskiego. Mona poda po kresce nr wewn,
    > ale tylko informacyjnie np. na wizytwce. Natomiast nie do wybrania

    A nie "x" zamiast "-" ?

    --
    PS. nudzi mi się

  • 2. Data: 2009-04-27 07:15:44
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Bardzo mnie smieszy taki numer np. na wizytówkach bardzo_lokalnych urzedników, którzy
    języka nie znaja poza ozorkiem w bufecie.
    Kiedyś, jak Bolanda była krajem leżącym nigdzie (czyli jeszcze z 10 lat temu), to
    podawanie 48 miało sens, obecnie jesli ktoś dzwoni z zagranicy to zapewne znajdzie
    kierunkowy we własnym zakresie.
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2009-04-27 10:31:06
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu>

> [...]
    podawanie 48 miało sens, obecnie jesli ktoś dzwoni z zagranicy to zapewne znajdzie

    Gdzie co jak ? Wpisałbym se numer 0221234567 do komórki, wyjechał 10km za granicę, i
    już bym nie mógł zadzwonić ? Jedyny sens zapisywania numerów niemiędzynarodowo to
    dopasowanie do niskiego poziomu technicznego ludzi, którzy do nas dzwonią.

    --
    PS. nudzi mi się

  • 4. Data: 2009-04-27 15:19:48
    Od: "D@niel" <n...@g...pl>

    Dnia 27-kwi-09 09:15:44, ąćęłńóśźż napisawszy:

> [...]
    podawanie 48 miało sens, obecnie jesli ktoś dzwoni z zagranicy to zapewne znajdzie

    Oczywiście że znajdzie gdzieś numer do Polski, ale żeby nie musiał
    szukać, to można mu podać te dwie cyfry żeby miał gotowy numer
    ogólnoplanetarny :)

    --
    Pozdrawiam - D@niel