  • 71. Data: 2009-11-23 20:32:13
    Temat: Re: ostry obiektyw i jego praktyczne granice
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 23 Nov., 21:20, Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*...@nospam.com> wrote:
    > Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w wiadomości grup
    8g2000vbj.googlegroups.com...

    > Odpowiedz natychmiastowa - oczywiście (i jak zwykle) się mylisz. Aby nie być
    > gołosłownym:http://www.photozone.de/images/8Reviews/
    lenses/canon_70200_28/mtf.gifhttp://www.photozone.de
    /images/8Reviews/lenses/canon_70200_4/mtf.gif

    > --
    > pozdrawiam
    >       Mikołaj

    http://www.optyczne.pl/106.4-Test_obiektywu-Canon_EF
    _70-200_mm_f_2.8L_IS_USM_Rozdzielczość_obrazu.html

    http://www.optyczne.pl/106.4-Test_obiektywu-Canon_EF
    _70-200_mm_f_2.8L_IS_USM_Rozdzielczość_obrazu.html

    pipcysz bez sensu i nie na temat.

    nie wiem czy ktokolwiek tutja daje wiary postom , ktore piszesz
    dalbys se raz wreszcie siana.

  • 72. Data: 2009-11-23 21:25:34
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w wiadomości grup
    3g2000vbn.googlegroups.com...

> [...]

    > http://www.optyczne.pl/106.4-Test_obiektywu-Canon_EF
    _70-200_mm_f_2.8L_IS_USM_Rozdzielczość_obrazu.html

    1. Pisałeś o wersjach bez IS, sprawdź sobie w "wysłanych"
    2. Wysłałeś dwa razy tego samego linka

    > nie wiem czy ktokolwiek tutja daje wiary postom , ktore piszesz
    > dalbys se raz wreszcie siana.

    Irasiad dzisiaj zdenerwowany?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 73. Data: 2009-11-24 08:09:33
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Irasiad dzisiaj zdenerwowany?
    >
    > --
    > pozdrawiam
    >       Mikołaj- Zitierten Text ausblenden -
    >
    > - Zitierten Text anzeigen -

    dopisywanki i dogaduchy w temacie fotografii cyfrowej kogos , kto nie
    potrafi zrobic jednego przyzwotego zdjecia , czy tez powiedziec cos
    uzytecznego sa bez najmniejszego sensu - nikt ich nie potrzebuje.
    istnieja grupy jak np plotki , towarzyskie itp , ktore sa bardziej
    odpowiednie dla takich osob.
    jak kiedys ci napisalem masz mendowata nature.
    wieksza przyjemnosc odczuwasz w dopiekaniu komus niz podjeciu
    rzeczywiscie merytorycznej dyskusji.
    Co niby chcesz powiedziec przez irasiad ? Daleko ci klasa i wiedza i
    przede wszytkim dokonaniami do prezydenta.
    O tutce mozna powiedziec - gosc z mendowata natura o Kaczynskim -
    zostal prezydentem

    daj se juz rzeczywiscie siana , nie mam ochoty na podejmowanie
    dyskusji z toba.

  • 74. Data: 2009-11-24 19:41:24
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000vbd.googlegroups.com...

> [...]
    > zostal prezydentem
    >
    > daj se juz rzeczywiscie siana , nie mam ochoty na podejmowanie

    To wszystko pisze anonim-burak z Wiednia który wypisuje takie brednie, że
    wstydzi się je podpisać imieniem i nazwiskiem... pomijam już takie kwestie
    techniczne jak cytowanie czy składnia i interpunkcja... normalnie
    paranoja... :-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj