  • 11. Data: 2010-03-25 12:39:15
    Temat: Re: [oph] lotnictwo morskie - bryza
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Andrzej S." napisał
    > Tylko te reklamy z zajebistym wrzaskiem... Nawet widze tam cos
    > nowego - nie zaczac od razu, gdy uzytkownik jest spięty i gotów
    > w sekunde zamknąć takiego asterixa. Cisza uspakaja, juz wpatruje
    > sie w zdjecie, juz otacza mnie pustka przestworzy. A tu nagle jeb!!!
    >
    > I jakas sprytna panna ma punkty za skuteczne dostarczenie reklamy.
    >
    > Pora odchodzić

    Pora zastosować np. FireFoxa + Flashblocka.
    Mnie tam nic nie jebło ; )

    Ja rozumiem, że reklama rzecz ważna ale w dzisiejszych czasach nie ma
    problemu aby nie brać w tym udziału. Nie tylko przez nieklikanie.

    adam

  • 12. Data: 2010-03-25 13:02:43
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-03-25 13:39, adam pisze:
    > Pora zastosować np. FireFoxa + Flashblocka.
    > Mnie tam nic nie jebło ; )

    Ja od zawsze używam FF z Flashblockiem + ADblock Plus + No Script. Daje
    to spokój od reklam w 99,9% przypadków. Do tego strony śmigają bo nie są
    przeładowane tym całym gównem.

  • 13. Data: 2010-03-25 13:23:12
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "PesTYcyD" napisał

    > Ja od zawsze używam FF z Flashblockiem + ADblock Plus + No Script. Daje to
    > spokój od reklam w 99,9% przypadków. Do tego strony śmigają bo nie są
    > przeładowane tym całym gównem.

    Dokładnie.
    Niech sie walą z tymi swoimi chamskimi reklamami.
    Paść na serce można jak się w nocy otworzy jakieś rozwrzeszczane badziewie.

    adam

  • 14. Data: 2010-03-25 14:02:12
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-03-25 14:23, adam pisze:
    > Użytkownik "PesTYcyD" napisał

    > Dokładnie.
    > Niech sie walą z tymi swoimi chamskimi reklamami.
    > Paść na serce można jak się w nocy otworzy jakieś rozwrzeszczane badziewie.

    Najlepsze jaja są jak jeszcze w jednym pokoju ma się salon, sypialnie i
    gabinet ;). Takie niefortunne przebudzenie partnerki może wiele
    kosztować ;).

    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 15. Data: 2010-03-25 16:25:55
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Mike Alpha napisał(a):
    > W koncu udalo mi sie uchwycic kulistosc ziemi ;))))
    Mnie też ;)
    http://img510.imageshack.us/img510/3903/45757207.jpg
    --
    Krzysiek

  • 16. Data: 2010-03-25 16:55:35
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

    > No jasne, ze mieszkalem :) Pierwsze 20 lat mojego zycia. Mam super
    > wspomnienia
    > z tamtego miejsca :)

    No ja tez, do polowy podstawowki, podobno teraz to bardzo zapuszczone
    miejsce, 20 lat temu bylo ladnie. Pamietam ze mialem od Ciebie soft do Amigi
    1200, nowsza mysz, do dzisiaj chyba gdzies sa dyskietki z ekranem startowym
    Adamsoft. Ale ten swiat maly ;) A Twoje zdjecia... zazdroszcze :)
    Pozdrawiam
    Norbert

  • 17. Data: 2010-03-25 17:39:33
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "cichybartko" napisał

    > Najlepsze jaja są jak jeszcze w jednym pokoju ma się salon, sypialnie i
    > gabinet ;). Takie niefortunne przebudzenie partnerki może wiele kosztować
    > ;).

    Tak, a jeszcze lepsze jaja są jak ktoś inteligentny inaczej postanowi za
    ścieżkę dźwiękową podłożyć gorące jęki rodem z filmu XXX ; )
    "Kochanie, to nie jest to co myślisz..." ; )

    adam