  • 1. Data: 2014-02-19 19:46:47
    Temat: ogniwo z dreamlinera
    Od: Jawi <t...@p...com>

    Hej,
    W telewizorni powiedziano przed chwilą:

    "Ogniwo z dreamlinera, jest w stanie zasilić w oświetlenie domy na całej
    ulicy"
    Fajnie brzmi, pomijając jaka by to ulica nie była, ile domów miała,
    jakie żarówki i jak długo by miał zasilać :)
    Albo - "jest dwukrotnie większy i 65-krotnie mocniejszy od samochodowego"

  • 2. Data: 2014-02-19 19:55:14
    Temat: Re: ogniwo z dreamlinera
    Od: k...@g...com

  • 3. Data: 2014-02-19 19:56:18
    Od: k...@g...com

> [...]
    >
    > jakie żarówki i jak długo by miał zasilać :)
    >
    > Albo - "jest dwukrotnie większy i 65-krotnie mocniejszy od samochodowego"

    A ogniwo z Terminatora całe miasto. Na dodatek mniejsze jest.

  • 4. Data: 2014-02-19 23:57:20
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 2014-02-19 19:46, Jawi pisze:
> [...]
    > jakie żarówki i jak długo by miał zasilać :)
    > Albo - "jest dwukrotnie większy i 65-krotnie mocniejszy od samochodowego"

    To co im się fajczyło? Może za mocne dali.

    --
    rry

  • 5. Data: 2014-02-20 08:29:33
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > W telewizorni powiedziano przed chwilą:

    Mnie zawsze najbardziej bawi: "Samolot przez godzine kolowal 200m nad
    lotniskiem". Zajebiste podwozie;-)
    "Prad o mocy 220kV" to juz klasyka.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 6. Data: 2014-02-20 09:50:40
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 19.02.2014 19:56, k...@g...com pisze:

    > A ogniwo z Terminatora całe miasto. Na dodatek mniejsze jest.

    James Bond miał zegarek z laserem, którym wypalił dziurę w blaszanej
    podlodze. Też nieźle.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 7. Data: 2014-02-20 13:11:09
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 20 lutego 2014 09:50:40 UTC+1 użytkownik Cezary Grądys napisał:

    > James Bond miał zegarek z laserem, którym wypalił dziurę w blaszanej
    >
    > podlodze. Też nieźle.
    >

    > --
    >
    > Cezary Grądys
    >
    > c...@w...onet.pl

    A na Planie nr9 z kosmosu ożywiali promieniami trupy i statek kosmiczny był
    sześcianem. Znaczy się rogi jak dom miał.

  • 8. Data: 2014-02-20 13:23:52
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 20 lutego 2014 08:29:33 UTC+1 użytkownik Pawel O'Pajak napisał:
    > Powitanko,

    > Mnie zawsze najbardziej bawi: "Samolot przez godzine kolowal 200m nad
    >
    > lotniskiem". Zajebiste podwozie;-)
    >
    > "Prad o mocy 220kV" to juz klasyka.
    >

    > Pozdroofka,
    >
    > Pawel Chorzempa
    >
    > --
    >
    > "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
    >
    > -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
    >
    > ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    >
    > moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

    Jak bylem mały ale już potrafiłem czytać to przeczytałem kiedyś na tabliczce " ROBOTY
    DACHOWE". I koniecznie chciałem zobaczyć jak wyglądają roboty co mieszkają na dachu.

  • 9. Data: 2014-02-21 08:51:37
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-02-20 13:23, k...@g...com pisze:

    > Jak bylem mały ale już potrafiłem czytać to przeczytałem kiedyś na tabliczce "
    ROBOTY DACHOWE". I koniecznie chciałem zobaczyć jak wyglądają roboty co mieszkają na
    dachu.

    A robotów drogowych to nie widział?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2014-02-21 13:07:02
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 21 lutego 2014 08:51:37 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    ROBOTY DACHOWE". I koniecznie chciałem zobaczyć jak wyglądają roboty co mieszkają na
> [...]

    Dachowych też nie widziałem.