  • 1. Data: 2014-02-18 20:53:10
    Temat: GAL22V10
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    ten scalak ma chyba (tak?) możliwość sterowania liniami R i S przerzutnika
    D... czy jeśli podepnę wejście R na zewnątrz układu, oraz dodam kondzior i
    rezystor to uzyskam efekt wykasowania przerzutników D podczas uruchomienia?

    ogólnie widział Ktoś dobry polski opis WinCUPL?

  • 2. Data: 2014-02-18 20:57:37
    Temat: Re: GAL22V10
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Odnoszę wrażenie, że pracujesz dla firmy sprzedającej elementy
    elektroniczne,
    programy i reklamujesz co popadnie.
    S.

  • 3. Data: 2014-02-18 21:37:18
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    pewnego możesz być, że nie EU...

    pytanie było poważne, czy można wyzewrować po podłączeniu zasilania...

  • 4. Data: 2014-02-18 21:56:11
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > pewnego możesz być, że nie EU...
    >
    > pytanie było poważne, czy można wyzewrować po podłączeniu zasilania...
    Będą Cię ludzie traktować poważnie, jak pokażesz, że coś zrobiłeś.
    S.

  • 5. Data: 2014-02-19 03:12:23
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Przecież napisał posta na grupę, nie?

    No ba, nawet do pdfa zajrzał, jeszcze nie tak dawno zapytalby "co to
    jest GAL22v10 i do czego sluzy". Jeszcze troche i sie nam Identyfikator
    ucywilizuje, moze nawet zacznie od jakiegos powitania, a i moze nawet
    sygnaturke wymysli.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 6. Data: 2014-02-19 09:39:38
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    Na temat Panowie na temat!

  • 7. Data: 2014-02-19 10:23:03
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2014-02-19 09:39, tusk, donald tusk pisze:
    > Na temat Panowie na temat!

    Spadaj lamerze, pchający nawet swoje wydumane wycieczki polityczne na
    grupę o elektronice. Jeszcze szczyl będzie pouczał innych, że nie na
    temat, a sam politykę uprawia tam, gdzie tematem jest elektronika.

  • 8. Data: 2014-02-19 10:39:38
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    to jak tusk, co ja do niego chcę, przecież on tylko realizuje misję...

    A co z tym resetem? No i może Ktoś widzał jakiś polski tutorial do WinCUPLa?

  • 9. Data: 2014-02-19 10:49:06
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    albo przynajmniej może Kto wie, jak zadeklarować sygnał AR w komórce w tym
    galu?

  • 10. Data: 2014-02-19 17:19:47
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2014-02-19 10:49, tusk, donald tusk pisze:
    > albo przynajmniej może Kto wie, jak zadeklarować sygnał AR w komórce w
    > tym galu?

    Weź się za politykę, bo ci to lepiej wychodzi niż elektronika. Do
    elektroniki to chociaż mądrym trzeba być.