  • 1. Data: 2014-02-19 00:12:42
    Temat: Ekspres do kawy i TIP33C
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Ekspores (Saeco Incanto Sirius) obraził się, i powoli kręci wrzecionem.
    Wygląda, że padł TIP33C.

    Siedzi on w obudowie z uchem (cienka przy otworze). Ta obudowa opisywana
    jest jako TO-218, Case 340D czy też SOT93.

    Widzę je też w obudowie o stałej grubości, oznaczonej gdzieniegdzie jako
    TO247.

    Trochę się gubię, bo co innego widzę na TME, co innego w Farnellu czy
    innej Elfie :(

    Ale do rzeczy:
    W TME jest TIP35C, wsadzony do SOT93, ale o stałej grubości.

    Ze względu na mocowanie do radiatora, muszę mieć ten sam rozstaw nóżek i
    wysokość otworu. Mam nadzieję, że od strony mechanicznej jest identyczny
    - tylko potrzebna jest dłuższa śrubka do przykręcenia.
    Ale czy może on pracować jako zamiennik TIP33C?

    Inny zamiennik TIP33C to BD245C, ale nie ma go w TME, zaś w innych
    firmach różne są obudowy :(

    Drugie pytanie:

    Gdzie w Warszawie albo w kierunku Pruszkó/Ożarów jest jakiś "normalny"
    sklep z elektroniką?
    W ciągu tygodnia na Wolumenie coś się kupi? Ostatni raz byłem tam z 15
    lat temu, wtedy były pawilony czynne codziennie. Ale też wtedy co 2
    kilometry były sklepy elektroniczne.
    Czasami potrzebuję jakiś tranzystorek, czasami LED-a, czasami elektrolit
    czy jakieś gniazdo Micro-USB.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2014-02-19 07:52:32
    Temat: Re: Ekspres do kawy i TIP33C
    Od: Mirosław Kwaśniak <m...@u...ikem.pwr.wroc.pl>

    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > - tylko potrzebna jest dłuższa śrubka do przykręcenia.
    > Ale czy może on pracować jako zamiennik TIP33C?

    Porównanie wymiarów TO247 i TO218 masz tu:
    http://www.onsemi.com/pub/Collateral/TIP33C-D.PDF

    Sam musisz ocenić czy będzie pasowało.

  • 3. Data: 2014-02-19 11:10:58
    Od: Piotr Dmocohwski <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-02-19 00:12, Adam pisze:
> [...]
    > kilometry były sklepy elektroniczne.
    > Czasami potrzebuję jakiś tranzystorek, czasami LED-a, czasami elektrolit

    W okolicy jest Piekarz, można na stronie sprawdzić co jest na stanie.
    Na samym Wolumenie jest całkiem dobrze zaopatrzony sklep w tych nowych
    blaszanych pawilonach.

    Piotr