  • 11. Data: 2012-04-15 10:28:11
    Temat: Re: [ogloszenie] [kupie] kabelek do Siemensa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Apr 2012 23:23:16 +0200, Tomek napisał(a):
> [...]
    -fv-axnet-i2257113585.html>>

    > Nie bylo nigdy zadnych róznic, ten kabelek pasuje pod wszystkie siemensy na
    > stare wejscie. Koles na aukcji zwyczajnie przeoczyl ten model, bo podal S45, a
    > ME45 prawie sie od niego nie rózni, poza ukladem klawiatury.

    Byly roznice, bo kupilem kiedys kabelek do C35, a potem to ME45 musialem
    kupic drugi. Niby te same, ale cos tam jednak nie dzialalo, i to tylko w
    niektorych programach.

    Nie wiem jak oryginaly - moze u mnie chinczycy cos po swojemu zrobili i
    stad problemy.

    oryginalow nie bylo przypadkiem dwoch - "zwykly" i "serwisowy" ?

    J.

  • 12. Data: 2012-04-15 16:09:06
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > niektorych programach.
    > oryginalow nie bylo przypadkiem dwoch - "zwykly" i "serwisowy" ?

    Kable do tych siemensów pod COM pasowały do każdego modelu, począwszy od c25,
    którego traktowałem Bartkiem, po ME45, SL45 traktowane programem Freia. Nie było
    rozgraniczeń pomiędzy kablem "zwykłym" czy "serwisowym", to wymysł userów z
    lamerskich for, którym coś nie działało z powodu braku wiedzy w tej materii.
    Możesz mi przypomnieć co konkretnie chcesz zrobić? Później zejdę do garażu, mam
    tam swoją półkę z historycznymi kablami pod com-a, może się jakiś uchował do
    siemensa. Dam znać.

  • 13. Data: 2012-04-15 18:52:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Apr 2012 16:09:06 +0200, Tomek napisał(a):

> [...]
    > lamerskich for, którym coś nie działało z powodu braku wiedzy w tej materii.

    No coz, moze i lsamerskich, ale jesli cos nie dziala, zmieniasz kabel,
    dziala, to kto jest winny ?

    O masz - wiedza lamerow
    http://www.siemensiak.pl/artykuly,przerobka,kabla,zw
    yklego,na,serwisowy.html

    > Możesz mi przypomnieć co konkretnie chcesz zrobić? Później zejdę do garażu, mam

    Ja nic :-)

    > tam swoją półkę z historycznymi kablami pod com-a, może się jakiś uchował do
    > siemensa. Dam znać.

    J.

  • 14. Data: 2012-04-16 00:44:18
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <r6s2npl0cg3j$.16exgq86kzx8e.dlg@40tude.net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No coz, moze i lsamerskich, ale jesli cos nie dziala, zmieniasz kabel,
> [...]
    To ja. Musze przeladowac oprogramowanie w dwoch siemensach ME45. Bo juz
    calkiem powariowaly...

    TA

  • 15. Data: 2012-04-16 00:47:56
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <w4swtxz7sz8k$.1pg4nc219cfp6.dlg@40tude.net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Dnia Sat, 14 Apr 2012 00:51:11 +0200, T...@s...in.the.world

    > http://allegro.pl/kabel-siemens-c35-c45-mt50-com-itp
    -fv-axnet-i2257113585.html

    Ale ja potrzebuje 'serwisowy' - znaczy musze go przerabiac? I czy byly
    serwisowe na USB?
    No i ta cena. Powariowali chyba...

    TA

  • 16. Data: 2012-04-16 17:19:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik
    T...@n...news.atma
    n.pl...
    -fv-axnet-i2257113585.html
    >Ale ja potrzebuje 'serwisowy' - znaczy musze go przerabiac?

    Chyba nikt ci nie odpowie z calkowita pewnoscia.

    >I czy byly serwisowe na USB?

    Chyba nie. Jakos tak od C6x sie pojawilo USB, ale bylo juz w
    telefonie.

    >No i ta cena. Powariowali chyba...

    Klient chce, klient placi :-)

    A jak podsylalem namiar na tani kabelek z zestawem czesci zamiennych,
    to sie nie podobal :-P

    P.S. Mowisz ze sie wiesza ? To nie musi byc sprawa software .. zimne
    luty, pekniete sciezki, wilgoc ... a on nie ma przypadkiem sprawdzania
    sumy kontrolnej przy starcie ?

    J.

  • 17. Data: 2012-04-16 20:46:38
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jmhda1$fup$1@inews.gazeta.pl>,
    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A jak podsylalem namiar na tani kabelek z zestawem czesci zamiennych,
    > to sie nie podobal :-P
    No, nie zrozumialem wtedy, ze to taka okazja.
    Zreszta, szukalem gotowego 'serwisowego'.

    > P.S. Mowisz ze sie wiesza ? To nie musi byc sprawa software .. zimne
    > luty, pekniete sciezki, wilgoc ... a on nie ma przypadkiem sprawdzania
    > sumy kontrolnej przy starcie ?

    Na poczatku wariowal przy edytowaniu wpisow w ksiazce teleadresowej,
    wpisy sie mnozyly... Potem sie to poglebialo. W miedzyczasie pytal o
    jakis PIN aparatu, a teraz mowi ze addressbook jest corupted i w ogole
    nie chce go otworzyc. I ze trzeba sformatowac. A sformatowac sie nie
    daje bo prosi o ten kod telefonu...
    :-(

    TA

  • 18. Data: 2012-04-17 02:17:21
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-16 20:46, T...@s...in.the.world pisze:

> [...]
    > jakis PIN aparatu, a teraz mowi ze addressbook jest corupted i w ogole
    > nie chce go otworzyc. I ze trzeba sformatowac. A sformatowac sie nie

    To wpisz mu ten kod telefonu, który ustaliłeś do uruchamiania telefonu.

    --
    animka

  • 19. Data: 2012-04-17 14:14:28
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jmicqp$b8j$1@node2.news.atman.pl>, Animka <t...@w...pl>
    wrote:

    > To wpisz mu ten kod telefonu, który ustaliłeś do uruchamiania telefonu.

    Po pierwsze nie ja ustalalem. Po drugie te telefony maja po 10 lat. Byly
    kupowane z drugiej reki i nikt juz nie dojdzie kto i kiedy 'ustalil' ten
    kod.
    BTW mam jeszcze Ericssona R320s ktory tez niedawno zaczal pytac sie o
    kod telefonu :-(
    TA

  • 20. Data: 2012-04-17 21:35:39
    Od: T...@s...in.the.world

    wrote:

    > To wpisz mu ten kod telefonu, który ustaliłeś do uruchamiania telefonu.

    Animka, puknij sie w czolo.
    Jakbym znal ten kod to juz dawno bym go wpisal.
    Telefon ma z 10 lat jesli nie wiecej i pochodzi z drugiej, a moze nawet
    z trzeciej reki. Nawet gdybym dotarl do pierwszego wlasciela, to szanse
    ze pamieta, co tam wpisywal 10 lat temu sa zerowe.
    btw Mam jeszcze Erissona R320s. Tez prosi o kod telefonu. Niestety juz
    przy wlaczeniu :-(. Uzywany byl 3 lata i nigdy o cos takiego nie
    prosil...

    TA