  • 1. Data: 2012-04-09 00:15:23
    Temat: Coraz czestsze niedorobki sprzetu....
    Od: atm <...@v...pl>

    ....i coraz bardziej zenujace rozwiazania:
    http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=
    article&id=21779:asus-bdzie-rozdawa-dongle-gps-wacic
    ielom-transfomera-prime&catid=1:latest-news&Itemid=1
    03
    Jesli nastepnym razem ktos nawali z wyswietlaczem to pojawi sie Screen
    Extension Kit?

  • 2. Data: 2012-04-09 00:23:08
    Temat: Re: Coraz czestsze niedorobki sprzetu....
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 09 Apr 2012 00:15:23 +0200, atm napisał(a):

> [...]
    03
    > Jesli nastepnym razem ktos nawali z wyswietlaczem to pojawi sie Screen

    Po prostu postępująca ajfonizacja rynku, ajpady wifi mają problem z.. wifi,
    bo mają całą metalową obudowę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

  • 3. Data: 2012-04-10 06:48:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jlt2m3$q1d$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    03
    > Jesli nastepnym razem ktos nawali z wyswietlaczem to pojawi

    A mozna oddac im ten tablet zamiast brac GPS na usb?
    Bo ja np. nie lubie jak mi z komputera takie rzeczy wystaja...
    Wstydzior dla ASUSa... nie spodziewalem sie po nich takiego bubla.

  • 4. Data: 2012-04-10 07:45:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
> [...]
    > Bo ja np. nie lubie jak mi z komputera takie rzeczy wystaja...
    > Wstydzior dla ASUSa... nie spodziewalem sie po nich takiego bubla.

    popieram, zawsze mnie dziwi ze sa jeszcze jakies kompy przenosne bez
    wbudowanych modemów 3G

  • 5. Data: 2012-04-10 07:51:32
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisal:

> [...]
    > Bo ja np. nie lubie jak mi z komputera takie rzeczy wystaja...
    > Wstydzior dla ASUSa... nie spodziewalem sie po nich takiego bubla.

    No prosze, a jeszcze nie tak dawno temu podpinany kabelkiem do iPhone
    zewnetrzny modul FM byl - jakze by inaczej! - emejzing.

    JoteR

  • 6. Data: 2012-04-10 14:18:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:jm0hpn$aib$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    >
    > No prosze, a jeszcze nie tak dawno temu podpinany kabelkiem
    > do iPhone zewnetrzny modul FM byl - jakze by inaczej! - emejzing.

    Kiedy mówilismy od podpinanym *kabelkiem* module do iPhone?
    Bo ja mówilem o module FM zintegrowanym z iPhone mechanicznie
    i stanowiacym z nim jedna calosc, przedluzenie jego obudowy.

  • 7. Data: 2012-04-11 08:38:26
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisal:

    > Kiedy mówilismy od podpinanym *kabelkiem* module do iPhone?

    "Na Amaznonie znalzalem produkt Griffina:
    http://www.amazon.com/dp/B004YQJGIS"

    > Bo ja mówilem o module FM zintegrowanym z iPhone mechanicznie
    > i stanowiacym z nim jedna calosc, przedluzenie jego obudowy.

    Ogon tez stanowi zazwyczaj jedna calosc z kotem.
    Ale przy tak czestym odwracaniu...

    JoteR

  • 8. Data: 2012-04-11 10:15:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości
    >popieram, zawsze mnie dziwi ze sa jeszcze jakies kompy przenosne bez
    >wbudowanych modemów 3G

    Nie kazdy mieszka w Polsce, nie kazdy ma darmowy LTE, z ktorym nie
    wiadomo czy wbudowany modem jest kompatybilny.

    Widziales oferte z Austrii - za 7.50 wszystko co trzeba, rozmowy, sms,
    megabajty ... i jaka karte SIM chcesz wsadzic do kompa ?
    A przeciez jeszcze masz samochod, w samochodzie nawigacje, i zestaw
    glosnomowiacy - trzecia karta ?

    A przeciez mozna dane przez telefon w kieszeniu po BT wymieniac. A
    nawet tryb "zdalny sim" sprobowac.

    J.

  • 9. Data: 2012-04-11 14:12:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:jm38tf$f1f$1@inews.gazeta.pl...

    > "Na Amaznonie znalzalem produkt Griffina:
    > http://www.amazon.com/dp/B004YQJGIS"

    No i gdzie tu masz mozliwosc zlamania czegos? :-)

    > Ogon tez stanowi zazwyczaj jedna calosc z kotem.
    > Ale przy tak czestym odwracaniu...

    OK, OK... nie celowo tylko zapomnialem tego Griffina... :-)

  • 10. Data: 2012-04-17 11:34:21
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-09 00:15, atm wrote:
> [...]
    article&id=21779:asus-bdzie-rozdawa-dongle-gps-wacic
    ielom-transfomera-prime&catid=1:latest-news&Itemid=1

    Jesli to jest ostateczna wersja dongla to jestem pod wrazeniem - nieco
    mniejszy od satelity i blokuje jedynie klawiature, wogole nie
    zaslaniajac ekranu ;]
    http://www.engadget.com/2012/04/16/transformer-prime
    -gps-dongle-spotted/