  • 1. Data: 2009-06-15 09:13:25
    Temat: Zdjecie -> komorke via www - da sie?
    Od: "NZSNNW" <n...@o...pl>

    Czy można przesłać zdjęcie, fotografię na komórkę przez www?

    Komórka to n6030 http://www.mgsm.pl/katalog/nokia/6030/
    ma możliwośc odbierania mmsów http://telefon.pasjagsm.pl/Nokia-6030
    ale jak wysłać tego mmsa czy zdjęcie z komputera na komórkę?

    Nie mam żadnego kabla, przewodu, usb - żadnego fizycznego połączenia komórki z
    komputerem.

    Zdecie poźniej ma być na pulpicie/tapecie/wygaszaczu komórki.

    Jeśli jest taka możliwość, to jak to zrobić? którey, poprzez jakie www?

    Dziekuję i pozdrawiam, NZSNNW

  • 2. Data: 2009-06-15 09:26:59
    Temat: Re: Zdjecie -> komorke via www - da sie?
    Od: Oncek <c...@g...com>

    wiele serwisow umozliwia wysylanie mmsow, kilka pierwszych czasem jest
    darmowych po rejestracji.

  • 3. Data: 2009-06-15 09:33:14
    Od: "NZSNNW" <n...@o...pl>

    > wiele serwisow umozliwia wysylanie mmsow, kilka pierwszych czasem jest
    > darmowych po rejestracji.

    Sprawdzwałem:
    www.eraomnix.pl oraz www.pasjagsm.pl
    Niestety nie udało mi się, lub nie umiem przesłać zdjęcia na komórkę.
    Z jakiego serwisu proponujesz skorzystać?

    Dodtakowo:

    Czy może mi ktoś podpowiedzieć, jak w TAK-TAK wyłaczyć/deaktywować pocztę
    głosową?
    Ma być nieczynna, chciałbym słyszeć, mieć jakiś sygnał, że jest rozmowa
    oczekująca.

    Dziękuję i pozdrawiam, NZSNNW

  • 4. Data: 2009-06-15 09:40:10
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "NZSNNW" <n...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:6069.00000d1b.4a36155a@newsgate.onet.pl...

    > Czy może mi ktoś podpowiedzieć, jak w TAK-TAK wyłaczyć/deaktywować pocztę
    > głosową?

    Sprobuj tradycyjnie: ##004#
    Jak nie da rady, to po kolei: ##61# , ##62#, ##67#

    > Ma być nieczynna, chciałbym słyszeć, mieć jakiś sygnał, że jest rozmowa
    > oczekująca.

    Tak se ne da.
    Ze znanych mi prepaidow tylko Play oraz Carrefour Mova udostepnia usluge
    "polaczenie oczekujace".
    Moze jeszcze jakis wirtualny tez - na pewno w TT, Heyah, Sim+, POP, NOG tego
    nie ma.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-06-15 09:43:46
    Od: "NZSNNW" <n...@o...pl>

    > Sprobuj tradycyjnie: ##004#
    > Jak nie da rady, to po kolei: ##61# ,   ##62#,      ##67#

    > Tak se ne da.

    Czyli zostaje mi tylko przekierowanie rozmowy?

    No to ok, zgadzam sie, tylko teraz musze szukać kodów jak włączyć i wyłaczyć
    przekierowanie.

    Dziękuję i pozdrawiam, NZSNNW

  • 6. Data: 2009-06-15 09:53:40
    Od: "NZSNNW" <n...@o...pl>

    > Czyli zostaje mi tylko przekierowanie rozmowy?
    > No to ok, zgadzam sie, tylko teraz musze szukać kodów jak włączyć i wyłaczyć
    przekierowanie.

    No właśnie. Przekazywać mozna, tylko jak?
    Informacje jakie znalazłem http://www.telepolis.pl/news.php?id=213
    oraz
    http://www.wirtualnemedia.pl/article/97186_Przekiero
    wanie_polaczen_w_Era_Tak_Ta
    k.htm?i=97186&v=

    I dupa, nadal wiem, ze nie wiem.

    Dziękuję i pozdrawiam, NZSNNW

  • 7. Data: 2009-06-15 10:01:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 15 Jun 2009 11:33:14 +0200, NZSNNW napisał(a):

    > Niestety nie udało mi się, lub nie umiem przesłać zdjęcia na komórkę. Z
    > jakiego serwisu proponujesz skorzystać?

    Orange.pl, ale chyba trzeba mieć tam telefon, żeby wysłać te 5 ememesów w
    miesiącu za darmo.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 8. Data: 2009-06-15 10:11:47
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "NZSNNW" <n...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:6069.00000d21.4a361a24@newsgate.onet.pl...

    > I dupa, nadal wiem, ze nie wiem.

    Tak jak w kazdej sieci GSM na swiecie , jesli tylko oferta udostepnia
    przekierowanie:

    **61*numer# lub **61*numer*11*tt# (tt - czas 05, 10, 15, 20, 25, 30) - w
    przypadku nie odebrania
    **62*numer# - w przypadku niedostepnosci
    **67*numer# - w przypadku zajetnosci.

    Mozna tez z poziomu menu w telefonie

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2009-06-15 16:12:50
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "NZSNNW" <n...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:6069.00000d14.4a3610b5@newsgate.onet.pl...
    > Nie mam żadnego kabla, przewodu, usb - żadnego fizycznego połączenia
    > komórki z
    > komputerem.

    karta pamięci, bluetooth, irda jest ?
    Jak nie ma, to po co ci obciążający procesor śmieć tapeta?
    Jak jest, to sobie skopiuj dowolnym trybem.

  • 10. Data: 2009-06-15 16:14:13
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "NZSNNW" napisał:

    > ale jak wysłać tego mmsa czy zdjęcie z komputera na komórkę?

    Może tak jak przesyłało się Javę na małe Samsungi - przez WAP?
    http://laduj.pl/

    JoteR