  • Data: 2013-10-13 16:37:52
    Temat: odszkodowanie OC - dopłata i oferta
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    uszkodzono mi samochód (pisałem) wyceniono nisko wartość przed kolizją,
    wysoko po kolizji. zaprotestowałem argumentując logicznie. niestety
    niema ustawowego terminu w którym UNIQA musi odpowiedzieć, dobre
    zwyczaje nakazują w 30 dni. tak się też stało. Odpowiedzieli, korygując
    nieznacznie kwoty na moją korzyść. Nieznaczne tylko, bo tak mogą.
    Przedstawiciel powiedział że jak mi się nie podoba, to mogę się
    _odwołać_ od decyzji... W sposób... nie do końca jasny dla mnie.
    Teraz sedno sprawy:
    Poprosiłem więc o przesłanie na email _informacji w jaki sposób
    powinienem się odwołać_ aby odniosło to należyty skutek (żeby w skutek
    braku jakiegoś numerku nie czekać kolejnych 30 dni) W odpowiedzi
    dostałem dopłatę do odszkodowania 450zł wraz z ofertą zakupu wraku przez
    jakąś tam firmę "za grosze" (odległą o 100km!).
    Pytanie do znawców. Mam 450zł więcej i zapominam o sprawie, czy też
    jeśli przyjmuję te 450zł, to _MUSZĘ_ auto sprzedać "za grosze"?

    Wiem że mógłbym tam zadzwonić, ale poza sekretarką na infolini, nie
    połączę się z likwidatorem ani osobą decyzyjną. tak samo nie chcę w tej
    sprawie pisać email - bo za 30 dni to lekka przesada..

    ToMasz