  • 1. Data: 2012-07-22 13:10:16
    Temat: odpowiedniki orange free na karte
    Od: michu <g...@o...pl>

    jakie oferty w t-mobile i play sa najblizsze ofercie orange free na
    karte ? szukam jakiejs oferty mobilnego internetu w prepaid na jeden
    miesiac w miejscu, gdzie zwykle nie dziala orange, a te dwie sieci sa
    ok jesli chodzi o poziom sygnalu ... tak zeby kupic na urlop starter bez
    umowy ... doladowac powiedzmy za stowke a po urlopie wyrzucic i wrocic
    do orange ...

  • 2. Data: 2012-07-22 20:32:10
    Temat: Re: odpowiedniki orange free na karte
    Od: "Darek " <d...@g...pl>

    Play:
    http://www.play.pl/pl/promocja/play-internet/interne
    t-na-karte/play-online-na-karte-all-inclusive-19/
    T-mobile:
    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_o
    ferta/internet/na_karte/bez_urzadzenia/oferta
    Plus:
    http://internet.plus.pl/indywidualni/promocje/plus-i
    nternet-na-karte

  • 3. Data: 2012-07-22 22:32:40
    Od: "szymek" <t...@U...pl>

    Użytkownik "michu" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > umowy ... doladowac powiedzmy za stowke a po urlopie wyrzucic i wrocic do

    W play masz coś takiego:
    http://www.play.pl/pl/oferta/internet/internet-na-ka
    rte/opcje/
    Na miesiąc doładowanie za 30 zł. Kasa plus bonus to 2 GB. Z tym że play
    ogranicza prędkosc do max 1 Mbit/s

  • 4. Data: 2012-07-23 10:02:41
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2012-07-22 22:32, szymek pisze:
> [...]
    rte/opcje/
    > Na miesiąc doładowanie za 30 zł. Kasa plus bonus to 2 GB. Z tym że play

    Za 10zł opłaty zwiększają do 4 Mbit/s na 30 dni. Ja korzystam z Play i
    jestem zadowolony. Póki co rzadko wychodzę po za bonusowe MB więc
    kumuluje mi się sporo kasy na koncie. Już mam ponad 250zł nadwyżki z
    kilku miesięcy.

  • 5. Data: 2012-07-23 12:40:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darek " napisał w wiadomości grup
    >T-mobile:
    >http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_
    oferta/internet/na_karte/bez_urzadzenia/oferta

    No i jeszcze to
    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_o
    ferta/internet/telefon/dla_prepaid

    Do zwyklej taryfy prepaid mozna taki pakiet dokupic, a jak skorzystac
    z podwojnego doladowania, to wrecz "za darmo" ..

    J.