  • 1. Data: 2012-07-22 12:36:45
    Temat: Program do sms/mms
    Od: Trybun <r...@y...com>

    Czy jest jakiś program pod androida w którym można wysyłać animacje -
    obraz+dziwięk w wiadomościach?

  • 2. Data: 2012-07-22 22:25:57
    Temat: Re: Program do sms/mms
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-07-22 12:36, Trybun pisze:
    > Czy jest jakiś program pod androida w którym można wysyłać animacje -
    > obraz+dziwięk w wiadomościach?

    tak, np gmail

  • 3. Data: 2012-07-24 16:57:48
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-22 22:25, boxfish pisze:

    > tak, np gmail

    Gmailem mms-y?

  • 4. Data: 2012-07-24 20:09:03
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Trybun" <r...@y...com> napisał:

    > Gmailem mms-y?

    A to tylko mms-ami można wysyłać obraz + dźwięk? A mailem gmailem już nie?

  • 5. Data: 2012-07-24 20:15:06
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-24 20:09, Tomek pisze:

    > A to tylko mms-ami można wysyłać obraz + dźwięk? A mailem gmailem już
    > nie?

    Ojejku, pytam o program do sms/mms-owania, a nie do poczty elektronicznej.

  • 6. Data: 2012-07-24 21:45:40
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Trybun" <r...@y...com> napisał:

    > Ojejku, pytam o program do sms/mms-owania, a nie do poczty elektronicznej.

    Widziałem pytanie:

    Może nie widziałem reszty pytań, więc możesz wskazać, w którym miejscu o to
    pytałeś?

  • 7. Data: 2012-07-24 21:57:06
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-24 21:45, Tomek pisze:

    > Widziałem pytanie:

    > Może nie widziałem reszty pytań, więc możesz wskazać, w którym miejscu
    > o to pytałeś?

    Ale na pewno widziałeś temat wiadomości.

  • 8. Data: 2012-07-24 22:07:28
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    > Ale na pewno widziałeś temat wiadomości.

    I gdybym widział, udzieliłbym takiej odpowiedzi? Przeczytałem którąś z kolei
    odpowiedź, stąd j/w.

  • 9. Data: 2012-07-30 13:28:10
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-24 22:07, Tomek pisze:

    > I gdybym widział, udzieliłbym takiej odpowiedzi? Przeczytałem którąś z
    > kolei odpowiedź, stąd j/w.

    No tak.. Ale dziwne że nikt z grupowiczów nie używa poza firmowych
    programów do edycji sms/mms.

  • 10. Data: 2012-07-30 13:39:51
    Od: ugi <u...@u...pl>

    W dniu 2012-07-30 13:28, Trybun pisze:

    > No tak.. Ale dziwne że nikt z grupowiczów nie używa poza firmowych
    > programów do edycji sms/mms.

    GO SMS Pro