  • 1. Data: 2012-07-23 10:46:00
    Temat: Instalacja aplikacji Android
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    Kupiłem córce telefon Samsung Wave Y. Pierwszy w domu telefon z androidem.
    Chciałbym jej zainstalować kilkanaście różnych aplikacji - troszkę gier,
    pomocy, słowników. Pościągałem sobie z różnych serwisów pliki apk. Po
    wgraniu ich do telefonu wyskakuje mi komunikat o nierozpoznawalnym pliku.

    Google podpowiada, aby zainstalować manager plików, np: astro file
    manager , umożliwić w menu instalacje z dowolnego miejsca i w tym
    momencie mam dwa pytania:

    1) wchodzę w przeglądarce na stronę play.google.com, loguję się poprzez
    mail i hasło, znajduję odpowiedni manager i wyskakuje mi info, że
    powinienem spróbować ściągnąć ten plik przy pomocy bodajże
    AndroidMarketu (biała ikona z torebką) - tylko, że ja nic takiego w
    telefonie nie mam

    2) gdzie w tym telefonie można znaleźć opcje pokazane na pierwszym foto
    http://onsoftware.softonic.pl/jak-zainstalowac-aplik
    acje-na-android-z-pliku-apk

    Tudzież może ktoś poda mi informację w jaki sposób można instalować
    aplikacje z poziomu komputera (tel połączony kablem) - może jest jakiś
    PC Suite, czy coś podobnego.
    Znalazłem również plik istalAPK, ale po kliknięciu pliku aplikacji
    komputer muli kilka minut i nic się nie dzieje...

    Karol

  • 2. Data: 2012-07-23 10:58:38
    Temat: Re: Instalacja aplikacji Android
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 23.07.2012 Karol MARCHEWKA <a...@s...pl> napisał/a:
    > Kupiłem córce telefon Samsung Wave Y. Pierwszy w domu telefon z androidem.

    Ja się na samsungach jakoś specjalnie nie znam, ale kupiłeś telefon
    z BADA OS. Galaxy = android, wave = bada. Aplikacje znajdziesz w sklepie
    samsunga.

    Napisz proszę dlaczego sądziłeś że kupiłeś androida? Zasugerowałeś się
    wyglądem tego co na ekranie/pudełku, czy ktoś Ci tak doradził?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 3. Data: 2012-07-23 11:08:14
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    W dniu 2012-07-23 10:58, kakmar pisze:

    > Ja się na samsungach jakoś specjalnie nie znam, ale kupiłeś telefon
    > z BADA OS. Galaxy = android, wave = bada. Aplikacje znajdziesz w sklepie
    > samsunga.

    Mam ikonę samsung apps ale nie znajduję tam żadnego managera plików.
    Chyba, że źle szukam - a tak gwoli ścisłości BADA to jest coś zgoła
    odmiennego od androida ??? Myślałem, że to jedna z jego odmian.

    Czy w takim razie samsung apps to jedyne miejsce gdzie znajdę aplikacje
    do niego???

    Czy istnieje jakikolwiek program do jego obsługi z poziomu komputera...

    > Napisz proszę dlaczego sądziłeś że kupiłeś androida? Zasugerowałeś się
    > wyglądem tego co na ekranie/pudełku, czy ktoś Ci tak doradził?

    Koleżanka córki ma taki i moja mała też taki zapragnęła. Sądziłem, że
    wszystkie samsungi to android

    Karol

  • 4. Data: 2012-07-23 11:17:26
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Karol MARCHEWKA nabazgrał(a):

> [...]
    > odmiennego od androida ??? Myślałem, że to jedna z jego odmian.
    > Czy w takim razie samsung apps to jedyne miejsce gdzie znajdę aplikacje do

    W sumie chyba tylko samsung app i te plikczi APK co ściągnąłeś to możesz
    wywalić do kosza bo są na inny system.

    myliłeś się....

  • 5. Data: 2012-07-23 11:31:02
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    W dniu 2012-07-23 11:17, Chris pisze:

    > W sumie chyba tylko samsung app i te plikczi APK co ściągnąłeś to
    > możesz wywalić do kosza bo są na inny system.

    No to zaje...fajnie

    To może pytanie z innej beczki - czy ktoś mógłby polecić mi dwa programy
    na bada:
    1) blokada klawiatury, gdzie trzeba połączyć suwaniem po ekranie kilka
    punktów aby ją odblokować
    2) automatyczne nagrywanie rozmów

    Karol

  • 6. Data: 2012-07-23 11:36:13
    Od: kakmar <k...@g...com>

> [...]
    > Chyba, że źle szukam - a tak gwoli ścisłości BADA to jest coś zgoła
    > odmiennego od androida ??? Myślałem, że to jedna z jego odmian.

    Inny system, zrobiony przez samsunga w oparciu o kod *BSD i kernel
    linuxa.

    > Czy w takim razie samsung apps to jedyne miejsce gdzie znajdę aplikacje
    > do niego???
    >
    > Czy istnieje jakikolwiek program do jego obsługi z poziomu komputera...

    Kies? Co do reszty musisz szukać sam, albo poczekać aż ktoś biegły w
    bada Ci odpowie.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 7. Data: 2012-07-23 11:39:35
    Od: "Chris" <s...@s...net>

> [...]

    > na bada:
    > 1) blokada klawiatury, gdzie trzeba połączyć suwaniem po ekranie kilka

    Ale nie wim czy to działa :)
    http://badahub.com/2012/04/activate-call-recording-w
    ithout-flashing.html

  • 8. Data: 2012-07-25 00:17:38
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Karol MARCHEWKA" <a...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:juj5kk$le6$1@inews.gazeta.pl...

    > No to zaje...fajnie

    No :)
    Ja zawsze najpierw pytam a potem kupuje, a juz szczegolnie jesli sie na
    czyms nie znam, lub znam slabo.
    Troche sobie strzeliles w stope...