  • 1. Data: 2012-07-21 14:28:03
    Temat: nokia e50 - kupno ORYGINALNEJ obudowy + baterii
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    co o tym wiecie: czy na allegro naprawde mozna kupic ORYGINALNE (czyli, w
    gruncie rzeczy, chyba... z magazynowych zapasów Nokii):
    1.
    obudowy do nokii e50
    2.
    baterie?

    bo na moje oko, to te sprzedawane obudowy, jesli tylko podaja foto, sa
    dorabiane tu i tam, i widac to np. po takiej swoistej kanciastosci
    charakterystycznych zalaman klawiszy, czasami tez barwa obudowy zbyt ciemna,
    to nie jest takze charakterystyczny odcien jasny, "srebrzysty".

    jaka jest Wasza opinia?

  • 2. Data: 2012-07-21 16:41:27
    Temat: Re: nokia e50 - kupno ORYGINALNEJ obudowy + baterii
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "1634Racine" napisał:

    > czy na allegro naprawde mozna kupic ORYGINALNE

    ROTFL

    > jaka jest Wasza opinia?

    Nie wiem, jak Ich, ale moja opinia o osobach grzebiących w śmietniku
    (zwłaszcza w dziale GSM) w poszukiwaniu rzeczy nowych, sprawnych lub
    oryginalnych jest ogólnie znana.

    JoteR