  • 1. Data: 2012-01-02 12:06:20
    Temat: odchodzi Stezynska - parasaol znika - pierwsze efekty...
    Od: "mArek" <m...@v...pl>

    http://www.tvn24.pl/-1,1729961,0,1,era-kusila-milion
    em-teraz-zaplaci-21-milionow-kary,wiadomosc.html

    robi się coraz cienkawiej.....

    Marek

  • 2. Data: 2012-01-02 12:20:47
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 2 Jan 2012 13:06:20 +0100, mArek napisał(a):

    > http://www.tvn24.pl/-1,1729961,0,1,era-kusila-milion
    em-teraz-zaplaci-21-milionow-kary,wiadomosc.html

    > robi się coraz cienkawiej.....

    Kolina, ić stont

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "G1 za 49zł to chyba dobry pomysl. Tak tez i pomyslalem i kupilem a co" -

  • 3. Data: 2012-01-02 12:45:25
    Od: "mArek" <m...@v...pl>

    >Kolina, ić stont

    Oho, ty tez bronisz układu?

    Marek

  • 4. Data: 2012-01-02 13:07:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mArek" napisał w wiadomości
    >http://www.tvn24.pl/-1,1729961,0,1,era-kusila-milio
    nem-teraz-zaplaci-21-milionow-kary,wiadomosc.html
    >robi się coraz cienkawiej.....

    Tylko nie bardzo wiem skad ten tytul, bo Strezynska ciagle jest,
    sprawa jest stara, sprawe zapewne wszczeto dawno temu - wiec to raczej
    "ostatnia taka kara" moze byc.
    A moze nowa miotla bedzie wyzsze nakladac, wszak kraj w potrzebie :-)

    Akurat tu mam mieszane uczucia, bo z jednej strony tych naciagaczy
    nalezy solidnie ukarac, z drugiej - wszak sami napisali ze bylo
    wyraznie napisane "4.88/dzien"

    J.

  • 5. Data: 2012-01-02 13:25:01
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-02 14:07, J.F pisze:
    > Akurat tu mam mieszane uczucia, bo z jednej strony tych naciagaczy
    > nalezy solidnie ukarac, z drugiej - wszak sami napisali ze bylo wyraznie
    > napisane "4.88/dzien"

    Ojtam ojtam. Przecież wiedzieli że balansują na krawędzi. Prawnicy
    wykładali jak krowie na rowie że ważne jest jak klient zrozumiał i że to
    jest świadome działanie w celu... Ja się tylko dziwię że tak późno.

  • 6. Data: 2012-01-02 15:01:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Ojtam ojtam. Przecież wiedzieli że balansują na krawędzi. Prawnicy
    >wykładali jak krowie na rowie że ważne jest jak klient zrozumiał i że
    >to jest świadome działanie w celu...

    No wiesz - trudno miec tez do nich pretensje ze klient nie czyta do
    konca.
    I to czego - jednego krotkiego sms, zeby to chociaz dwie strony byly.

    >Ja się tylko dziwię że tak późno.

    Jak zwykle urzednicze sprawy - troche trwaja.

    J.

  • 7. Data: 2012-01-02 17:46:36
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > No wiesz - trudno miec tez do nich pretensje ze klient nie czyta do konca.
    > I to czego - jednego krotkiego sms, zeby to chociaz dwie strony byly.

    A co to ma do rzeczy na której stronie ?

    "W treści smsa zachęcającego do gry pojawiała się informacja o tym, że
    wysłanie wiadomości jest bezpłatne, a na końcu napis 4,88zł/dzień"

    Z tego należy sądzić, że w wiadomości było o tym, że wysyłanie jest
    bezpłatne a nie o tym że kosztuje 4,88zł/dzień. Po prostu "zapomnieli"
    napisać to "kosztuje".

  • 8. Data: 2012-01-02 17:53:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości
    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>
    >A co to ma do rzeczy na której stronie ?

    Powiedzmy ze latwiej ukryc tresc.

> [...]
    >Z tego należy sądzić, że w wiadomości było o tym, że wysyłanie jest
    >bezpłatne a nie o tym że kosztuje 4,88zł/dzień. Po prostu

    A co masz sadzic - zacytowano cala wiadomosc. SMS byl bezplatny ...
    aczkolwiek faktycznie - nie napisano ze "udzial - 4.88zl/dzien".

    Klient wykazal sie niefrasobliwoscia.

    J.

  • 9. Data: 2012-01-02 18:16:43
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Powiedzmy ze latwiej ukryc tresc.

    To wiemy, ale nie wiemy czy to w ogóle istotne. Abstrahując od jasności
    stwierdzeń, co by było gdyby w treści napisano że kosztuje a na końcu że
    bezpłatne ?

    > A co masz sadzic - zacytowano cala wiadomosc. SMS byl bezplatny ...
    > aczkolwiek faktycznie - nie napisano ze "udzial - 4.88zl/dzien".
    >
    > Klient wykazal sie niefrasobliwoscia.

    Klient ? Chyba wysyłający. Na podstawie tej wiadomości równie dobrze można
    było się do Ery zwrócić o te 4,88zł za dzień.

  • 10. Data: 2012-01-03 09:48:07
    Od: to <t...@i...pl>

    begin John Kołalsky

    > Klient ? Chyba wysyłający. Na podstawie tej wiadomości równie dobrze
    > można było się do Ery zwrócić o te 4,88zł za dzień.

    IMHO za to powinna być zwykła sprawa karna, przecież są na to odpowiednie
    paragrafy. Ze trzech skazanych i by się takie "konkursy" skończyły.