  • 1. Data: 2012-01-02 19:21:27
    Temat: telefon z dobrym zasiegiem
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    Witam.
    Chce kupic nowy telefon z dobrym zasiegiem.
    Wymagania to w miare duzy wyswietlacz (wylacznie do MMS), standardowa
    klawiatura i tyle.
    Bedzie uzywany w mieszkaniu gdzie jest slaby zasieg.
    Myslalem o Nokii 6300.
    Prosze o jakies sugestie
    Dzieki, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2012-01-02 19:22:28
    Temat: Re: telefon z dobrym zasiegiem
    Od: "mArek" <m...@v...pl>

    >Prosze o jakies sugestie

    1. telefon z antenom zewnentrznom
    2. PLAY - maż wybór 3 operatorów

  • 3. Data: 2012-01-02 19:41:47
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    ?

  • 4. Data: 2012-01-02 19:42:08
    Od: "mArek" <m...@v...pl>

    >?

    !!!

  • 5. Data: 2012-01-02 19:50:37
    Od: kuba <k...@g...pl>

    W dniu 2012-01-02 20:42, mArek pisze:

    > !!!

    Telefon, ale musi to być nokia.
    No i masz sprawdzić który z czterech operatorów ma najlepszy zasięg w
    mieszkaniu autora wątku.
    :) Pozdrawiam :)

  • 6. Data: 2012-01-02 19:57:00
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    > Telefon, ale musi to być nokia.
    > No i masz sprawdzić który z czterech operatorów ma najlepszy zasięg w
    > mieszkaniu autora wątku.
    > :) Pozdrawiam :)

    Operator juz jest i nie bedzie zmieniony.
    Nie od dzis wiadomo, ze jeden model telefonu moze miec inny zasieg niz
    konkurent.
    Nokia 6300 dziala w miare dobrze w porownaniu do Samsunga J700.
    Pzdr
    Adam

  • 7. Data: 2012-01-02 20:17:14
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-01-02 20:50, kuba pisze:
    > ale musi to być nokia

    To jest jak przywiązanie much do gówna.
    P.

  • 8. Data: 2012-01-03 06:18:13
    Od: "mArek" <m...@v...pl>

    >To jest jak przywiązanie much do gówna.

    nie bo Nokia obiektynie ma najliosze anteny

    jk

  • 9. Data: 2012-01-03 11:19:07
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 2 Jan 2012 20:57:00 +0100, "adam" <a...@g...pl> wrote:

    >Nie od dzis wiadomo, ze jeden model telefonu moze miec inny zasieg niz
    >konkurent.

    zasieg to nie jest cos, co telefon moze posiadac. Telefon moze byc "w
    zasiegu". W zasadzie powinno sie napisac: telefon z dobra czuloscia.

    Jezeli ten telefon ma "uwadawac" telefon do zadan stacjonarnych (z
    numerem stacjonarnym lub komorkowym) i nie bedzie wynoszony, to ja bym
    kupil sobie bramke gsm, podlaczyl do niej zewnetrzna antenke a do
    bramki zwykly telefon bezprzewodowy. W calej chalupie bedziesz mial
    "zasieg".

    A jezeli bedzie wynoszony, to kup sobie telefon z wysuwana antenka
    sprzed 10-13 lat i bedzie lepszy (byly bardziej czule, mialy prawdziwa
    antenke i pracowaly na 900/1800MHz).

    Lub kup sobie tzw. repeater GSM (tak naprawde wzmacniacz sygnalu GSM,
    ale anteny zew i wew musza byc daleko od siebie - np. dach i piwnica
    (:-)

    --
    ThinkXtra

  • 10. Data: 2012-01-04 23:50:00
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "adam" napisał:
    > Chce kupic nowy telefon z dobrym zasiegiem.
    >
    > Prosze o jakies sugestie

    W żadnym wypadku Sony Ericsson.

    --
    Akarm