  • 21. Data: 2011-01-28 14:47:14
    Temat: Re: odbior prawa jazdy zabranego 22 lata temu
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-27 08:52, Robert_J pisze:

    > Z tym że niekoniecznie, ponieważ wtedy takie przepisy nie obowiązywały.

    Ale jest przedawnienie! Wiesz co to znaczy? Że będzie musiał ponownie
    zdawac egzamin. Swoją drogą ciekawe czemu jeszcze nie pojechał do
    urzędu, tylko pisze na grupę dyskusyjną gdzie nikt się nie zna, bo jest
    to niecodzienna sprawa.

    > Mój ojciec dawnymi czasy (spokojnie 20-25 lat temu) postradał PJ właśnie
    > za kirę. Nie wiem na ile, ale na pewno dłużej niż na rok. A że niedługo
    > potem starzy kaszlaka opchnęli to i nie odbierał prawka bo nie
    > potrzebował. Dopiero jak parę lat temu, jak zanabyli auto, ojciec
    > poszedł do urzędu i normalnie odebrał prawko, bez żadnego egzaminu.

    Może tak być, ale weź pod uwagę że jeszcze zależy od urzędu. Jak
    siedziała jakaś młoda piczka gdzieś w małym urzędzie, która się nie
    znała to wydawała prawko..