  • 1. Data: 2011-01-26 20:51:12
    Temat: Re: alusy używki
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-26 20:16, wysoko postawiona szycha pisze:
    > Pytanie na szybko !
    >
    > Czy jest problem z wyważaniem używanych alufelg ? Czy mam się o to
    > martwić ?

    I tak i nie.
    Jak używana felga to zgniot 4 razy prostowany i 3 razy spawany możesz
    mieć problem, a jak używana i nigdy nie trafiła w krawężnik z poważną
    prędkością nie ma się czym martwić.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 2. Data: 2011-01-26 21:37:23
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-26 21:30, wysoko postawiona szycha pisze:

    > Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > czyli kupię nowe fele
    > dzięx

    Nie zrażałbym się. Lepiej kupić używaną fabryczną felgę (jeszcze lepiej
    dedykowaną od jakiejś mocniejszej wersji auta) niż nowego chińczyka.
    Cena będzie podobna a nawet używka droższa i taka felga wytrzyma
    znacznie więcej niż chińska replika.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2011-01-27 07:10:33
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > czyli kupię nowe fele
    > dzięx

    Chińskie nowe bywają gorszej jakośći niż używane bez tragicznej historii

  • 4. Data: 2011-01-27 08:59:14
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Nie zrażałbym się.

    Ja bym raczej nie kupił używanej alufelgi, ale to tylko MZ.
    O ile w stalowej większość "przygód' da się dostrzec gołym
    okiem, to w przypadku alu nawet 3-krotne spawanie i
    5-krotne prostowanie łatwo zamaskować :-)
    No ale oczywiście to kwestia gustu...

    > Lepiej kupić używaną fabryczną felgę (jeszcze lepiej
    > dedykowaną od jakiejś mocniejszej wersji auta) niż nowego
    > chińczyka.

    A w którym miejscu on napisał że chce kupić nowego
    chińczyka? Może zastanawiał się czy kupić używkę taniej, czy
    jednak nówkę taką samą.

  • 5. Data: 2011-01-27 11:20:31
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-27 08:59, Robert_J pisze:

> [...]
    > alu nawet 3-krotne spawanie i
    > 5-krotne prostowanie łatwo zamaskować :-)

    A ja kupiłem już kilka kompletów używanych felg i nigdy się nie
    rozczarowałem.

    > A w którym miejscu on napisał że chce kupić nowego chińczyka? Może
    > zastanawiał się czy kupić używkę taniej, czy jednak nówkę taką samą.

    Nie napisał ale wolałem uprzedzić ewentualne fakty gdyby jednak tak
    miało być.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis