  • 1. Data: 2011-01-26 19:02:57
    Temat: Audi A4 - pms,owo do sprzedazy ;-)
    Od: koziel <k...@w...pl>

    Witam serdecznie,

    jakis czas temu opisywalem moja audice, ktora mam zamiar sprzedac -
    wklejam dzis linka do ogloszenia ze zdjeciami, aby "stali bywalce"
    Grupy nie wieszali juz na mnie psow za brak foto.

    Pozdrawiam :)
    Emil

    http://otomoto.pl/audi-a4-1-8-125km-zadbana-C1708905
    3.html

  • 2. Data: 2011-01-26 19:06:44
    Temat: Re: Audi A4 - pms,owo do sprzedazy ;-)
    Od: koziel <k...@w...pl>

    uprzedzajac komentarze, znaczaco obnizylem cene - gdyz pilnie
    potrzebuje zasilic swoj budzet gotowka uzyskana ze sprzedazy
    Audiczki ;-)

  • 3. Data: 2011-01-26 19:17:05
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-26 19:02, koziel pisze:
> [...]
    > wklejam dzis linka do ogloszenia ze zdjeciami, aby "stali bywalce"
    > Grupy nie wieszali juz na mnie psow za brak foto.

    Mnie zawsze zastanawiało po kiego grzyba właściciel przed sprzedażą myje
    silnik i całą komorę oraz pastuje, woskuje lakier, gumy, felgi itp. - w
    moim 2,5 latku oraz 1 rocznym toczydle żony komora jest brudniejsza niż
    w Twoim aucie z 97' :-) Jak sprzedawałem poprzednie auto żony to nie
    dość, że było nie umyte (okres zimowy a auto jeżdżone codziennie do
    pracy) to kupił go drugi oglądający i był mile zaskoczony że silnik nie
    myty - a oglądał naste auto dla żony. Po oględzinach w SKP nawet
    chciałem mu to auto umyć ale powiedział, że nie trzeba bo stan jest OK i
    zgodny z tym z opisu na allegro - wypisane były wszystkie usterki i
    naprawy jakie były robione(gość się dziwił, że w dzisiejszych czasach
    ktoś może napisać prawdę o aucie) - jeździdło poszło za tyle co chciałem :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2011-01-26 19:21:15
    Od: koziel <k...@w...pl>

    widzisz Drogi Kolego - mylisz sie z tym, ze silnik byl myty. Akurat
    zdjecia pochodza z jesieni i poza umyciem auta i odkurzeniem - nic
    wiecej nie bylo przy nim robione. A powiedz mi, w swoim 2,5 latku
    miales od dolu oslone silnika?? bo w moim aucie byla do zimy, ale
    niestety zostawilem ja ktoregos razu na drodze. Wiesz, auta nie
    widziales, a juz wydajesz opinie. Ja takze nie mam nic przeciwko, aby
    potencjalny kupujacy zabral audi do SKP czy gdzie tam chce - akurat
    stanu technicznego auta sie nie boje i nie sprzedaje bubla, jakich
    pelno w ogloszeniach - ale o tym trzeba sie przekonac, ogladajac
    samochod ;-)

    pozdrawiam:)

  • 5. Data: 2011-01-26 19:48:39
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Uzytkownik "koziel" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    p.googlegroups.com...
> [...]
    > stanu technicznego auta sie nie boje i nie sprzedaje bubla, jakich
    > pelno w ogloszeniach - ale o tym trzeba sie przekonac, ogladajac

    widze ze Szanowny Kolega juz sie ciska ;)

    to ja moze dorzuce swoje 3 gorsze ;)
    piekne sportowe nakladki na pedaly :)
    no i uwielbiam jak ktos robi zdjecia wnetrza z kondonem na kierownicy...
    .
    a zaslepke airbagu pasazera ktos lomem wydlubywal ? :)

  • 6. Data: 2011-01-26 19:50:47
    Od: koziel <k...@w...pl>

    hehe, jestem przygotowany na krytyke Szanownych Kolegow - a nakladki
    na pedalki juz z Niemiec przyjechaly i nie sciagalem ;p co do airbagu
    pasazera - jest na swoim miejscu.

  • 7. Data: 2011-01-26 19:53:43
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-26 19:21, koziel pisze:
> [...]
    > miales od dolu oslone silnika?? bo w moim aucie byla do zimy, ale
    > niestety zostawilem ja ktoregos razu na drodze.
    Tylko nie mów mi, że ta komora silnika nie była myta i tak wygląda od 14
    lat - pewnie zaraz powiesz, że u Ciebie nawet się nie kurzy jak jeździsz
    autem :-) Ja miałem nawet w 10-cio latku całą osłone a w dwóch obecnych
    też mam(ale to prawie nówki), ale ona nie chroni przed kurzem czy
    większym błotem, zaciekami ze spływającej wody itp.
    > Wiesz, auta nie
    > widziales, a juz wydajesz opinie.
    Nie wydaje opinii i nie oceniam Twojego auta czy ogłoszenia tylko pisze
    co mnie wkurza. Kupując auto używkę dla żony, wszytko co oglądałem (a
    oglądałem z górnego przedziału cenowego dla modelu i marki - szrot wiec
    odpadł na starcie) i miało mytą komorę silnika, wypastowane plastiki i
    nawoskowaną blachę, opony i gumy po przejażdżce i wizycie w SKP/ASO
    okazywało się mniejszym lub większym złomkiem :-( Kupiłem wreszcie auto
    takie jakie stało czyli nie wypucowane, z nieumytym silnikiem od
    pierwszego właściciela, który mówił otwarcie o stanie auta a nie starał
    się udowodnić iż 8,5 letnie auto jest igłą bez wad i jest tak czyste jak
    nówka z salonu :-) Znajomi mają podobne spostrzeżenia - niestety to wina
    handlarzy i komisantów - auto sie rozpada ale świeci się jak psu jajca :-)
> [...]
    > stanu technicznego auta sie nie boje i nie sprzedaje bubla, jakich
    > pelno w ogloszeniach - ale o tym trzeba sie przekonac, ogladajac

    I to się ceni, jeszcze raz podkreślam - NIE OCENIAM TWOJEGO AUTA - bo na
    fotkach to można co najwyżej kolor auta zobabczyć a i to nie zawsze :-)
    Życzę szybkiej sprzedaży.
    > pozdrawiam:)

    Oskar Wilde

  • 8. Data: 2011-01-26 20:59:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tylko nie mów mi, że ta komora silnika nie była myta i tak wygląda od 14
    > lat -

    Mam pewne porównanie ze swoją, która ma niecałe 4 lata i tak nie wygląda.
    Pewnie dlatego że w silniku nikt nie grzebał, więc i myć go nie musiał.

  • 9. Data: 2011-01-26 21:26:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin koziel

    > http://otomoto.pl/audi-a4-1-8-125km-zadbana-C1708905
    3.html

    Więcej emblematów nie miałeś żeby przykleić na tylną klapę? Co się
    będziesz szczypał, przylep jeszcze z 15. ;)

  • 10. Data: 2011-01-26 21:32:33
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 26-01-2011 o 21:26:56 to <t...@a...xyz> napisał(a):

    > begin koziel

    3.html

    > Więcej emblematów nie miałeś żeby przykleić na tylną klapę? Co się
    > będziesz szczypał, przylep jeszcze z 15. ;)

    I oczywiście znaczek "D" i podkładka pod tablice z niemcowni.