  • 1. Data: 2010-01-26 18:36:43
    Temat: obecna promcja na abonament erze
    Od: "bolo" <k...@i...pl>

    Czy ktoś z grupowiczów korzysta z ostatniej oferty na abonament w erze?
    Niedługo oferta się kończy a ja waham się czy zrezygnować z Tak Tak'a.
    Interesuje mnie opcja z podwójną ilością minut "na zawsze"
    do wszystkich operatorów stacjonarnych i komórkowych oprócz Play'a.
    Czy istotnie można się zmieścić w opłacie abonamentowej bez konieczności
    dopłacania dużych pieniędzy po malutkim przekroczeniu limitu minut?
    Jak to działa?Jakie macie doświadczenia?

  • 2. Data: 2010-01-26 18:45:30
    Temat: Re: obecna promcja na abonament erze
    Od: osiek <o...@g...pl>

    bolo pisze:
    > Czy istotnie można się zmieścić w opłacie abonamentowej bez konieczności
    > dopłacania dużych pieniędzy po malutkim przekroczeniu limitu minut?
    > Jak to działa?Jakie macie doświadczenia?

    Można
    albo nie można... chyba wiesz ile wydzwaniasz minut i jako abo Cię
    interesuje? A stawki za przekroczenie abonamentu chyba nie są tajne?

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-01-26 19:22:40
    Od: "amBrose" <a...@y...com>

    play

    jk

  • 4. Data: 2010-01-26 19:24:07
    Od: "bolo" <k...@i...pl>

    Dzięki!
    Domyślam się że można lub nie można. Chodzi mi o to czy nie ma w tej ofercie
    żadnej "podpuchy"?
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-01-26 21:35:04
    Od: "misc" <m...@p...fm>

    Użytkownik "bolo" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > do wszystkich operatorów stacjonarnych i komórkowych oprócz Play'a.

    Dla mnie ta promocja to tak jakby "przedluzenie prącia ale z obcięciem
    jąder..."
    Ciekawe jak dlugo jeszcze W3 bedzie doic kase od swoich abonentow na
    polaczeniach z playem?

    misc

  • 6. Data: 2010-01-27 11:49:36
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 26 Sty, 19:36, "bolo" <k...@i...pl> wrote:
> [...]
    > dopłacania dużych pieniędzy po malutkim przekroczeniu limitu minut?
    > Jak to działa?Jakie macie doświadczenia?

    Minuta poza abonamentem 59 groszy ! Ja czekam na przeniesienie numeru
    do PF i nigdy wiecej Ery.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 7. Data: 2010-01-27 12:41:47
    Od: Monse1 <m...@o...pl>

    misc pisze:
> [...]
    > jąder..."
    > Ciekawe jak dlugo jeszcze W3 bedzie doic kase od swoich abonentow na

    Wyższa stawka nie jest wymysłem W3
    PZD

  • 8. Data: 2010-01-27 16:35:28
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-01-27 13:41, Monse1 wrote:

    > Wyższa stawka nie jest wymysłem W3

    Policz sobie, ile B3 zarabia na połączeniach między sobą, a ile między
    B3 a P4 :-P

  • 9. Data: 2010-01-28 06:54:47
    Od: Monse1 <m...@o...pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Policz sobie, ile B3 zarabia na połączeniach między sobą, a ile między
    > B3 a P4 :-P

    Tylko te pieniądze idą do P4

  • 10. Data: 2010-01-28 09:14:56
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 28.01.2010 Monse1 <m...@o...pl> napisał/a:

    > Tylko te pieniądze idą do P4

    Chciałeś napisać _nie idą_, a napewno nie tyle ile myślisz.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".