  • 1. Data: 2010-01-26 19:49:00
    Temat: Co zrobic z pieniedzmi na koncie?
    Od: Jasiek <j...@p...pl>

    Witam!

    Mam prawie 300 zl na koncie na tak taku w erze
    Chce sie przeniesc do Orange..
    Z tego co wiem to strace te pieniadze.
    Co z nimi mozna zrobic?
    Moze mozna cos kupic?

  • 2. Data: 2010-01-26 19:50:40
    Temat: Re: Co zrobic z pieniedzmi na koncie?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jasiek pisze:
    > Witam!
    >
    > Mam prawie 300 zl na koncie na tak taku w erze
> [...]

    Możesz:

    - nakupować dzwonków, gier, wirtualnych walut (które potem możesz
    sprzedać na allegro) itp.
    - wysłać na cel charytatywny
    - zadzwonić do kogoś kto dostaje minuty za odebrane połączenia.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-01-26 21:51:11
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    W dniu 2010-01-26 20:49, Jasiek pisze:
    > Witam!
    >
    > Mam prawie 300 zl na koncie na tak taku w erze
    > Moze mozna cos kupic?

    A nie możesz doładować komuś innemu konta? Później ta osoba zwróciłaby
    Ci kasę i niczego nie stracisz.

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 4. Data: 2010-01-26 22:08:41
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > A nie możesz doładować komuś innemu konta? Później ta osoba zwróciłaby
    > Ci kasę i niczego nie stracisz.

    A mógłbyś rozwinąć tą myśl?

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2010-01-26 22:08:46
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MaREK" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A nie możesz doładować komuś innemu konta? Później ta osoba zwróciłaby Ci
    > kasę i niczego nie stracisz.

    A da sie tak w TT? Jest taka usługa?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-01-26 22:30:56
    Od: "Baluu" <b...@o...pl>

    nie ma.

  • 7. Data: 2010-01-27 09:50:52
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    W dniu 2010-01-26 23:08, Grzexs pisze:
    > A mógłbyś rozwinąć tą myśl?

    Kilka lat temu znajomy doładował konto swojej dziewczyny SMSem, tylko
    nie jestem na 1000% pewien czy jego konta została ściągnięta kwota, czy
    może miał tele na abonament i ta kwota została dopisana do rachunku.

    Najlepiej niech zainteresowana osoba zadzwoni do BOK i zapyta czy jest
    taka usługa.

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 8. Data: 2010-01-27 18:14:16
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    > może miał tele na abonament i ta kwota została dopisana do rachunku.
    >
    > Najlepiej niech zainteresowana osoba zadzwoni do BOK i zapyta czy jest

    Jest taka usługa, ale w Orangu:
    <http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/2562/262428
    0.pdf> albo
    <http://ulinks.net/przelew_sms>.

    Chyba żaden inny operator nie umożliwia takich przesunięć środków?

    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2010-01-27 18:29:42
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Wed, 27 Jan 2010 19:14:16 +0100, Grzexs <g...@g...pXl> wrote:

> [...]
    80.pdf> albo
    ><http://ulinks.net/przelew_sms>.
    >
    >Chyba żaden inny operator nie umożliwia takich przesunięć środków?

    Na ten moment oprócz orange żaden, około roku temu była taka możliwość
    w simplusie ale jakoś się plus z tego wycofał

  • 10. Data: 2010-01-28 07:48:38
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    Potwierdzam, Pan w erze oburzony ze uciekam z jego sieci powiedzial, ze
    jedyne co moge zrobic to ywgadac te minuty