  • 11. Data: 2010-01-29 14:41:12
    Temat: Re: obecna promcja na abonament erze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com>

    > Chciałeś napisać _nie idą_, a napewno nie tyle ile myślisz.

    A ile obecnie wynosi MTR ?

    J.

  • 12. Data: 2010-01-30 00:07:19
    Od: "Jarek Ossowski" <[wonzespamem]j...@a...pl[spammmer.com]>

    Użytkownik "Erazmus" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    On 26 Sty, 19:36, "bolo" <k...@i...pl> wrote:
    > Minuta poza abonamentem 59 groszy ! Ja czekam na przeniesienie numeru
    > do PF i nigdy wiecej Ery.

    Zapomniałeś albo celowo nie napisałeś, że od taryfy Nowa Era 80 stawka ta wynosi
    49 groszy za minutę połączenia...

    Pzdr,
    Jarek Ossowski

  • 13. Data: 2010-02-03 17:38:05
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 30 Sty, 01:07, "Jarek Ossowski" <[wonzespamem]j...@a...pl
    [spammmer.com]> wrote:
    > U ytkownik "Erazmus" <j...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:53f82d72-805f-449f-930b-88251ad9aa32@r24g2000
    yqd.googlegroups.com...

    > Zapomnia e albo celowo nie napisa e , e od taryfy Nowa Era 80 stawka ta wynosi
    > 49 groszy za minut po czenia...

    Mówiłem o swojej taryfie Nowa Era 40 .

    --
    pozdrawiam,