  • 41. Data: 2006-01-27 17:37:20
    Temat: Re: o2.pl skarży Telekomunikację Polską [press]
    Od: Adam Wiktoryn <a...@e...pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Wskaż taką lokalizację w Polsce, gdzie jest tylko taki wybór? I które
    > oferty tpsa masz na myśli?
    wiekszosc miast < 20 tys mieszk i > 40 km od wojewodzkich. nawet jesli
    maja po 10 lokalnych ISP to caly ruch z miasta wychodzi tepsa taka czy
    inna. zaden exatel czy inny "wiekszy" nie bedzie ciagnal kilkadziesiat
    km swiatla lub radiolinii, zeby sprzedac max kilka Mbps.

    pzdr
    aw

  • 42. Data: 2006-01-27 20:01:20
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    adaś pisze:

    > Stawki miesięczne za dostęp do łączy TP SA wynoszą od 400 do 1000 zł za
    > transfer 1 megabita na sekundę (Mb/s). Tymczasem w UE ceny spadły ostatnio
    > nawet do 80 zł za Mb/s. - Najpopularniejsze portale, aby umożliwić szybkie

    Przy serwerach dedykowanych można zejść nawet poniżej 10 zł za Mbit.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 43. Data: 2006-01-27 20:42:29
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    exatel nie musi nic ciagnac...

    --
    futszaK
    601061867

  • 44. Data: 2006-01-27 21:53:36
    Od: Adam Wiktoryn <a...@e...pl>

    futszaK wrote:

    > exatel nie musi nic ciagnac...
    a co, z powietrza sie bierze net? bo jesli masz na mysli siec
    energetyczna to jestes w bledzie.
    SD, jeszcze za czasow telenergo nawet nie raczyli odpisac na
    zainteresowanie zakupem 6 Mbps.

    pzdr

  • 45. Data: 2006-01-27 22:01:47
    Od: "Kolichowski Robert" <m...@o...pl>

    > zainteresowanie zakupem 6 Mbps.

    Tylko 6 Mb/s? :) To sie nie ma co dziwic :D

  • 46. Data: 2006-01-27 22:07:54
    Od: Szymon <s...@o...pl>

    futszaK napisał(a):

    > exatel nie musi nic ciagnac...

    Exatel też nie jest wszędzie. Do małych mieścin dochodzą tylko linie
    lokalnych zakładów energetycznych a nie Polskich Sieci
    Elektroenergetycznych. Dochodzi więc po drodze kolejna firma, której
    trzeba zapłacić.

    --
    Pozdrawiam, Szymon

    (odpowiadając popraw adres)

  • 47. Data: 2006-01-27 22:57:46
    Od: Admin TVK Tel-Ka <a...@u...tvk.wroc.pl.invalid>

    Kolichowski Robert napisał(a):

    > Tylko 6 Mb/s? :) To sie nie ma co dziwic :D
    Teraz odpowiadają nawet na zapytania dla 3-4 Mbit... zadziwiająco
    szybko. AFAIR oddzwonili w 30-40 min po wysłaniu zapytania ze strony,
    ok. 20 - 21-szej.

  • 48. Data: 2006-01-28 08:12:51
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 27 Jan 2006 22:53:36 +0100, użyszkodnik Adam Wiktoryn
    <a...@e...pl> napisał:

    > a co, z powietrza sie bierze net? bo jesli masz na mysli siec
    > energetyczna to jestes w bledzie.
    > SD, jeszcze za czasow telenergo nawet nie raczyli odpisac na
    > zainteresowanie zakupem 6 Mbps.

    a niedawno wpieli znajomą osiedlówke w kilkutysuecznej miescinie która
    wczesniej wisiala na tepsianych aDSLach

  • 49. Data: 2006-01-28 11:29:46
    Od: Adam Wiktoryn <a...@e...pl>

    Szymon wrote:

> [...]
    > lokalnych zakładów energetycznych a nie Polskich Sieci
    > Elektroenergetycznych. Dochodzi więc po drodze kolejna firma, której
    nie mowiac juz o tym, ze ostatnia mile trzeba pociagnac zazwyczaj na
    wlasny koszt przez ...dzierzawe par lub kanalizacji TPSA. taki mamy
    wlasnie wolny wybor :/

    pzdr

  • 50. Data: 2006-01-28 13:37:26
    Od: "Kolichowski Robert" <m...@o...pl>

    > wlasnie wolny wybor :/

    Atam za kanaliki tylko 3/4 ceny łącza wyjdzie dzierzawa studzienek. :) Ja
    byłem zainteresowany pociągnieciem 1,2km swiatłowodu do zakończenia naszego
    łącza exatel 34 Mb/s. To wyszło że miesiecznie mieli bysmy płacic tpsa za
    dzierzawe studzienek 6k PLN netto. :DDDD