  • 1. Data: 2006-01-18 17:22:11
    Temat: Zadania na rzecz obronności ! były URTiP
    Od: "Marti" <m...@n...com.pl>

    Witam wszystkich

    Chciałbym zapytać czy ktoś rozwiązał sprawę tematu wymogu zadań na rzecz
    obronności i bezpieczeństwa państwa oraz bezpieczeństwa i porządku
    publicznego
    wymaganego przez były URTiP obecnie UKE
    Jeżeli firma świadczy usługi dostępu do netu co z obronnością.
    Wiem że wielu po prostu wyrzuciło to do kosza ale jest to przepis.
    I podobno Urzędy Skarbowe mogą poprosić operatora telekomunikacyjnego
    o przedstawienie wszystkich dokument związanych z działalnością w momencie
    gdy
    Pan kowalski przedstawi PIT'a wraz z ulgą na Internet za ubiegły rok z
    fakturami od tego operatora.

    Dzięki za jakieś informacje
    marti

  • 2. Data: 2006-01-18 21:43:13
    Temat: Re: Zadania na rzecz obronno?ci ! by?y URTiP
    Od: d...@w...sobie.to

    Marti <m...@n...com.pl> wrote:

    > Witam wszystkich

    > Chcia?bym zapyta? czy kto? rozwi?za? spraw? tematu wymogu zada? na rzecz
    > obronno?ci i bezpiecze?stwa pa?stwa oraz bezpiecze?stwa i porz?dku
    > publicznego

    Tak, ktos rozwiazal, my konkretnie.
    Uprzedzajac pytanie - bardzo prosto, zatrudnilismy czlowieka,
    a kancelarie tez mamy wynajeta.
    W sumie banal.

    Ja zapytam odwrotnie - czy ktos tego nie rozwiazal do dzis?
    Bo jak nie, to mozemy odsprzedac.

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    19. Lock the door while your roommate is out. When he/she comes back

  • 3. Data: 2006-01-19 00:47:29
    Temat: Re: Zadania na rzecz obronno?ci ! były URTiP
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 18 Jan 2006 18:22:11 +0100, użyszkodnik "Marti"
    <m...@n...com.pl> napisał:

> [...]
    > gdy
    > Pan kowalski przedstawi PIT'a wraz z ulgą na Internet za ubiegły rok z

    u nas problem został załatwiony niejako automatycznie bo się okazało
    że admini mają stosowne papierki na dostęp do informacji niejawnych i
    wszelkie procedury współpracy z odpowiednimi organami to dla nich nie
    pierwszyzna.

    --
    futszaK
    601061867

  • 4. Data: 2006-01-19 08:07:09
    Temat: Re: Zadania na rzecz obro=?utf-7?Q?nno+ALY-ci__!_by
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    > Becikowe powinni wypłacać w prezerwatywach

    weź se facet daj na wstrzymanie.

  • 5. Data: 2006-01-19 08:13:04
    Od: "Marti" <m...@n...com.pl>

    Jakie są koszta takiej imprezy z kancelarią ?

  • 6. Data: 2006-01-19 12:09:15
    Temat: Re: ???????????=?utf-7?Q?nno+ALY-ci__!_by
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello ,

    Thursday, January 19, 2006, 9:07:09 AM, you wrote:

    > weź se facet daj na wstrzymanie.

    Sam sobie daj - po co komentujesz sygnaturkę?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2006-01-19 12:09:34
    Od: d...@w...sobie.to

    Marti <m...@n...com.pl> wrote:

    > Jakie s? koszta takiej imprezy z kancelari? ?

    Pytasz za ile odsprzedam, czy ile place?

    50 ways to FREAK your roommate:
    44. Move everything to one side of the room. Ask your roommate if he
    knows how much an elephant weighs, and look at the floor on the
    empty side of the room with concern.

  • 8. Data: 2006-01-19 12:25:43
    Od: "Marti" <m...@n...com.pl>

    jedno i drugie

  • 9. Data: 2006-01-20 00:25:37
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> w artykule
    <news:1429226397.20060119130915@pik-net.pl> pisze:

    > Sam sobie daj - po co komentujesz sygnaturkę?

    A mogę skomentować stosowanie oryginalnych zestawy znaków i tego
    konsekwencje? W szczególności zestaw utf-7 w nagłówku i iso-8859-2 w treści
    oraz rozpieprzanie tematu?
    Może dalibyście sobie na wstrzymanie z używaniem wynalazków, których nie
    potraficie skonfigurować? ;-P

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 10. Data: 2006-01-20 02:57:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Andrzej,

    Friday, January 20, 2006, 1:25:37 AM, you wrote:

    > A mogę skomentować stosowanie oryginalnych zestawy znaków i tego
    > konsekwencje? W szczególności zestaw utf-7 w nagłówku i iso-8859-2 w treści
    > oraz rozpieprzanie tematu?

    Pisz do tego, który temat rozpieprzył a nie do mnie.

    > Może dalibyście sobie na wstrzymanie z używaniem wynalazków, których nie
    > potraficie skonfigurować? ;-P

    Nie wiem, jakiego wynalazku używasz, skoro nie potrafisz sprawdzić w
    wątku, kto temat rozwalił. Dla ułatwienia: spróbuj wątkowania po
    references, wielce uczony kolego. Mam nadzieję, że potrafisz...

    BTW: podobno jestem w twoim KF, niekonsekwentny robaczku. A jeśli mnie
    z niego wyjąłeś, to serdecznie upraszam o powrót. Nie mam ochoty
    czytać twoich wyjątkowo nietrafnych zgryźliwości.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl