  • 1. Data: 2009-10-05 14:43:00
    Temat: o cenach usług ślubnych - jak poszybują do góry ;)
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/357249,fisku
    s_skontroluje_organizatorow_wesel.html

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 2. Data: 2009-10-05 14:55:14
    Temat: Re: o cenach usług ślubnych - jak poszybują do góry ;)
    Od: Rob <t...@b...pl>

    zkruk [Lodz] pisze:
    > http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/357249,fisku
    s_skontroluje_organizatorow_wesel.html

    e tam, mogą naskoczyć.

  • 3. Data: 2009-10-05 15:20:27
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    zkruk [Lodz] pisze:
    > http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/357249,fisku
    s_skontroluje_organizatorow_wesel.html

    Tak, akurat z tego kupa wyjdzie. Od tej pory młodzi będą przyjaciółmi
    muzyków i fotografów, a cała usługa będzie prezentem ślubnym :)
    No, chyba że młodzi to kapusie. Ale wtedy pewnie pójdzie w użytek
    liquify i w ramach zemsty poprawi się kilka szczegółów :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 4. Data: 2009-10-05 16:52:11
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    Hej

    s_skontroluje_organizatorow_wesel.html

    > Tak, akurat z tego kupa wyjdzie. Od tej pory młodzi będą przyjaciółmi
    > muzyków i fotografów, a cała usługa będzie prezentem ślubnym :)
    > No, chyba że młodzi to kapusie.

    Chyba że młodzi nie będą zadowoleni z usługi.
    I tym sposobem pazerność US doprowadzi do podniesienia poziomu usług foto ;P
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 5. Data: 2009-10-05 17:21:05
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Kryhu" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chyba że młodzi nie będą zadowoleni z usługi.
    > I tym sposobem pazerność US doprowadzi do podniesienia poziomu usług

    Na ktore mlodych nie bedzie stac.

    Glownie zarobia na tym prawnicy, przygotowujac odpowiednie umowy,
    z ktorych bedzie wynikac, ze fotograf mlodym nie gwarantuje niczego,
    poza rachunkiem i nagrana plyta DVD ;)

  • 6. Data: 2009-10-05 18:33:47
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <had87s$15v$1@news.onet.pl>,
    Kryhu nabazgrał:
    >>> http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/357249,fisku
    s_skontroluje_organizatorow_wesel.html

    > Chyba że młodzi nie będą zadowoleni z usługi.
    > I tym sposobem pazerność US doprowadzi do podniesienia poziomu usług foto ;P

    Tylko gdzie Ty tą pazerność widzisz?

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 7. Data: 2009-10-05 20:39:40
    Od: Les <s...@p...fm>

    On 5 Paź, 16:43, "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> wrote:
    > http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/357249,fisku
    s_skontroluje_org...

    Wzięli by się za inne "mafie" !!!!!!!!!!!!!
    A biznesmeni i tak wiedzą wcześniej o kontrolach wszelkich urzędów.

    Pozdrawiam
    Les

  • 8. Data: 2009-10-05 22:52:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 5 Oct 2009, Janko Muzykant wrote:

    s_skontroluje_organizatorow_wesel.html

    > Tak, akurat z tego kupa wyjdzie. Od tej pory młodzi będą przyjaciółmi muzyków
    > i fotografów, a cała usługa będzie prezentem ślubnym :)

    Błąd, IMO.
    Usługa nie da się zakwalifikować jako darowizna, zaś "nieodpłatne
    świadczenia" nie mają odrębnej kwoty wolnej od odpodatkowania (jak
    darowizny).

    Co innego, jak fotograf zrobi zdjęcia *dla siebie* (a nie "na
    zamówienie") i je później *podaruje* :D

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2009-10-05 23:22:34
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Błąd, IMO.
    > Usługa nie da się zakwalifikować jako darowizna, zaś "nieodpłatne
    > świadczenia" nie mają odrębnej kwoty wolnej od odpodatkowania (jak
    > darowizny).

    A tego... puszczanie się po przyjacielsku? :)

    > Co innego, jak fotograf zrobi zdjęcia *dla siebie* (a nie "na
    > zamówienie") i je później *podaruje* :D

    No to i jest już wykładnia wersja dwa.zero :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /podobno każdy ma jakieś sympatie polityczne - ja nie mam/

  • 10. Data: 2009-10-05 23:47:07
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > A tego... puszczanie się po przyjacielsku? :)

    Pod reklamę by można podciągnąć.

    adam