  • 1. Data: 2009-10-05 15:19:27
    Temat: Jaką największą kartę CF obsługuje Canon 30d?
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    Witam,
    Jaką największą pojemność może mieć karta CF do Canona 30d? Do tej pory
    używałem jedynie kart max. 1 GB bo wszędzie ruszałem się z laptopem i
    zgrywałem zdjęcia codziennie. Tym razem potrzebuję więcej pojemności.
    Zastanawiam się czy kupić 4 GB czy mogę 8 GB. A może max. to 2GB? Proszę o
    odpowiedź sprawdzoną, nie teoretyczną.
    Pozdrawiam
    marcan

    PS Ceny są teraz takie niskie na karty. Pamiętam jak kupiłem swoją pierwszą
    kartę CF za prawie 400 zł a miała 256 MB pojemności :)

  • 2. Data: 2009-10-05 15:40:38
    Temat: Re: Jaką największą kartę CF obsługuje Canon 30d?
    Od: "miotla" <m...@w...pl>

    > Jaką największą pojemność może mieć karta CF do Canona 30d?

    Na pewno obsłuży 16 GB bo wlasnie takiej używam

    miotla
    http://rajdy.interecho.com/

  • 3. Data: 2009-10-05 15:48:19
    Od: "WaldekEg" <waldic_wywal@gazeta_wywal.pl>

> [...]
    > zgrywałem zdjęcia codziennie. Tym razem potrzebuję więcej pojemności.
    > Zastanawiam się czy kupić 4 GB czy mogę 8 GB. A może max. to 2GB? Proszę o

    Przy takich pytaniach zawsze odslylam na strone Sandiska, oni zapewne juz to
    sprawdzili :) http://pct1.sandisk.com/ProductList.aspx?DeviceID=17
    73

  • 4. Data: 2009-10-05 17:05:41
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "miotla" napisał
    > Na pewno obsłuży 16 GB bo wlasnie takiej używam

    Dziękuję. Jestem więcej niż uradowany.
    PS. Jeśli chciałbyś kiedyś pogadać o użytkowaniu 30d z różnymi obiektywami i
    wymienić się doświadczeniami to zapraszam na priva.

  • 5. Data: 2009-10-05 17:06:07
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "WaldekEg" napisał
    > Przy takich pytaniach zawsze odslylam na strone Sandiska, oni zapewne juz
    > to sprawdzili :) http://pct1.sandisk.com/ProductList.aspx?DeviceID=17
    73
    Dzięki wielkie :-)

  • 6. Data: 2009-10-07 10:41:34
    Od: Ra-Deck <n...@t...latwo.pl>

    dnia 5-10-09 17:48 WaldekEg był(a) uprzejmy(a) napisać:

    > Przy takich pytaniach zawsze odslylam na strone Sandiska, oni zapewne juz to
    > sprawdzili :) http://pct1.sandisk.com/ProductList.aspx?DeviceID=17
    73

    Może. Mojej karty SanDiska 32GB nie uwzględniono z EOSem 50D. A działa :)

    R.

    --
    ---- Skype/AIM/iChat: radekpa3 ------------------------
    Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,

  • 7. Data: 2009-10-07 13:44:33
    Od: "WaldekEg" <waldic_wywal@gazeta_wywal.pl>

    > Może. Mojej karty SanDiska 32GB nie uwzględniono z EOSem 50D. A działa :)

    Slusznie, ale te, ktore umiescili dzialaja na pewno :). Mysle, ze inni
    producenci kart maja podobne zestawienia, ale jakos nigdy nie chcialo mi sie
    szukac.