  • 11. Data: 2012-02-04 08:10:38
    Temat: Re: numer stacjonarny w komórce + faks
    Od: osiek <o...@g...pl>

    PN pisze:

> [...]
    > (nie licząc płatnych przekierowań)Czy tylko dzwonić? U mnie niestety to
    > miejsce to centrum dużego miasta, więc pewnie rozmiar terytorium będzie
    > ograniczony bardzo. I czy faktycznie dostaje się wtedy numer, który
    > wygląda jak stacjonarny?Ja z tego telefonu zdecydowanie nie będę
    > dzwonił, tylko odbierał, więc zależy mi po prostu na stacjonarnie
    > wyglądającym numerze i mobilności, nie ograniczonej terytorium, dostępem
    > do Wifi (voip). Taka po prostu komórka ze stacjonarnym numerem:)
    > Dziękuję za info w sprawie faksu, szukam, ale lekko nie jest.
    Jeśli centrum dużego miasta to może VOIP i duży pakiet netu w telefonie?
    rozwiązanie zapewne droższe, ale bardziej elastyczne- nie jesteś
    ograniczony terytorialnie.

  • 12. Data: 2012-02-04 10:13:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 10:03:48 +0100, PN napisał(a):

    > Bardzo dziękuję za odpowiedź, ale chciałem się upewnić, czy dobrze
    > rozumiem - to nawet odbierać poza tym terenem wyznaczonym nie można?

    Era w wersji stacjonarnej tak straszyla. niby bezprzewodowo i przez GSM,
    ale zakres dzialania ograniczony.

    Ale w tejze Erze mozna sobie dolozyc numer stacjonarny do komorki, z
    podobnymi ograniczeniami ... ale mozliwoscia ustawienia przekierowania na
    nr komorkowy, jesli poza strefa. Platnego przekierowania.

    J.