  • 11. Data: 2011-12-12 13:58:25
    Temat: Re: nowy taryfikator i 5pkt za rozmowę
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-12, Robson <r...@...pl> wrote:

    > W naszym narodzie nie ma takiego czegoś jak zdrowy rozsadek. Takiej
    > pindzi trzymajacej w jednej rece fajeczke a w drugiej komoreczke
    > zabraklo pary w procesorku i zapomniala zahamowac, wjechala mojej zonie
    > w tyl samochodu na swiatlach. Jak widze wygibasy ludzi z telefonami przy
    > uchu, fajka w drugiej rece usilujacych zmienic bieg - to wlosy sie jeza
    > ze zgrozy. Kierunkowskazow juz taki/taka oczywiscie nie wrzuci.
    > Po kiego grzyba trzymac przy uchu telefon, jak sie przez niego nie rozmawia?
    > Powinni jeszcze 500zl dorzucic do tych 5 punktow.

    Spotkalem kiedys lepszego, jedzie lewym pasem, wyprzedzam z prawej,
    zagladam a tam siedzi burak z telefonem w lewej rece i bula z McDonalda
    w drugiej opierajacej sie na kierownicy. Nic tylko zatrzymac, strzelic w
    ryj, kluczyki w las i pojechac dalej.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2011-12-12 14:00:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-12, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Ja staram się nie gadać, zwykle oddzwaniam jak ktoś dzwonił :)
    > Mój znajomy jak tylko wsiądzie za kółko to zaraz ma jakiś telefon i
    > przez całą drogę pieprzy przez niego 3 po 3, turla się przy tym jak żółw
    > nie bardzo widzi co się wokół dzieje, a ja klnę... dramat.

    No ja tez, rozmawiam jak musze, jak moge zadzwonic pozniej to dzwonie
    jak dojade albo sie zatrzymam. Wiekszosc rozmawiajacych to jest "a
    porozmawiam sobie rano w drodze do pracy z moim misiem" albo
    wykorzystywanie czasu na jazde jako dodatkowy czas na zalatwianie spraw
    przez telefon.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2011-12-12 14:03:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-12-2011 14:00, AZ pisze:
> [...]
    > porozmawiam sobie rano w drodze do pracy z moim misiem" albo
    > wykorzystywanie czasu na jazde jako dodatkowy czas na zalatwianie spraw

    Swoją drogą, przecież słuchawka BT nie gryzie, a może sobie na nią
    pozwolić nawet gimnazjalista za kieszonkowe - w czym więc problem?? O
    innych rozwiązaniach nie trzeba chyba wspominać.

    --
    Paweł

  • 14. Data: 2011-12-12 14:07:10
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > ...już dawno udowodniono, że przeszkadza rozmowa sama w
    > sobie,

    Ciekawa teoria :-). Oczywiście nie przeczę temu, że sama
    rozmowa też rozprasza, ale nie powiesz mi że trzymanie
    telefonu w dłoni nie ma wpływu na zmniejszenie
    bezpieczeństwa? To może idźmy dalej: jazda bez trzymanki też
    jest bezpieczna?
    Popatrz czasem na zmagania kierowców usiłujących skręcić,
    jednocześnie redukując bieg, a wszystko to jedną ręką, bo w
    drugiej dziarsko dzierżą słuchawkę ;-)

  • 15. Data: 2011-12-12 14:09:42
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    DoQ nabazgrał(a):

    > Swoją drogą, przecież słuchawka BT nie gryzie, a może sobie na nią
    > pozwolić nawet gimnazjalista za kieszonkowe - w czym więc problem?? O
    > innych rozwiązaniach nie trzeba chyba wspominać.

    Ale jest niewygodna i po jakimś czasie ucho boli, dla tego słuchawka leży w
    schowku a ja korzystam z opcji głośnik w telefonie.

  • 16. Data: 2011-12-12 14:19:07
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > w drugiej opierajacej sie na kierownicy. Nic tylko zatrzymac, strzelic w
    > ryj, kluczyki w las i pojechac dalej.

    true

    i nie tylko o paniusiach, ja po Wroclawiu widze czesto grubych adwokatow czy
    innych notariuszy w bardzo drogich autach (w zmowie cenowej, pod ochrona RP
    dobrze zarabiaja) i to samo... a BT maja na pewno na pokladzie a jesli nie to
    50zl na zestaw to cena akceptowalna przez kazdego kierowce, raptem mniej niz
    10l paliwa :(

    5punktow to malutko, do tego 500zl w banknotach NBP i bedzie OK.

  • 17. Data: 2011-12-12 14:20:34
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Ale jest niewygodna i po jakimś czasie ucho boli, dla tego słuchawka leży w
    > schowku a ja korzystam z opcji głośnik w telefonie.

    to usun ta gumke, moze nie bedzie bolec, zmien sluchawke na taka z malutka
    gumka, mnie ucho boli sporadycznie, przeloze do drugiego wtedy. BT zestaw to
    cudo.

  • 18. Data: 2011-12-12 14:23:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robert_J,

    > Ciekawa teoria :-). Oczywiście nie przeczę temu, że sama
    > rozmowa też rozprasza, ale nie powiesz mi że trzymanie
    > telefonu w dłoni nie ma wpływu na zmniejszenie
    > bezpieczeństwa?

    Nie taki, jak wybieranie numeru - bez względu na to, jak to
    zorganizujesz - wyłączając wybieranie głosowe oczywiście.
    Podobnie pisanie SMSa - to jest dopiero hardcore.

    Mi trzymanie czegokolwiek w prawej ręce nie przeszkadza - 34 lata
    palenia nauczyło radzenia sobie jedna ręką. Trzymanie telefonu nigdy
    mi nie przeszkadzało. Rozmowa - bardzo. Szczególnie, jak dzwonili
    klienci z probleme do rozwiazania.
    Korzystałem z zestawu głosnomówiacego i nie rozwiązał on żadnego
    problemu. Poza może jednym - dla zmiany biegów nie musiałem przerywac
    rozmowy.

> [...]
    > Popatrz czasem na zmagania kierowców usiłujących skręcić,
    > jednocześnie redukując bieg, a wszystko to jedną ręką, bo w

    Bo są durni - skręca się po zmianie biegu a bieg zmienia w przerwie w
    rozmowie. Redukcja w zakręcie to głupota.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 19. Data: 2011-12-12 14:23:42
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Papkin nabazgrał(a):

    > to usun ta gumke, moze nie bedzie bolec, zmien sluchawke na taka z
    > malutka gumka, mnie ucho boli sporadycznie, przeloze do drugiego wtedy.
    > BT zestaw to cudo.

    Nie chce mi się bo jak już gdzieś jadę to od razu bym chciał założyć BT a
    nie szukać go i zakładać tylko w czasie rozmowy, tak jak pisałem obecnie mam
    tel w holderze i w razie rozmowy włączam opcję głośnik i działa to tak samo
    jak zesaw głośnomówiący .

  • 20. Data: 2011-12-12 14:25:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Papkin,

    > to usun ta gumke, moze nie bedzie bolec, zmien sluchawke na taka z malutka
    > gumka, mnie ucho boli sporadycznie, przeloze do drugiego wtedy. BT zestaw to
    > cudo.

    Nie dla każdego i nie w każdej sytuacji. Dla mnie, przy przejazdach
    dłuższych niż miejskie, to mordęga.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl