  • 1. Data: 2012-07-26 21:42:33
    Temat: not like it!
    Od: gierrro <g...@g...pl>

    Czy Ktoś wie jak zrobić najprostszy przycisk "Lubię to"?

    Ale chodzi o Kogoś kto ma przetestowany i wie, że to działa.
    Bo tutoriali i materiałów na samym fb jest dużo, ale nic mi nie działa
    tak jak potrzeba.

    Albo mi dokleja jakieś dodatkowe przyciski (chcę tylko lubię to i
    ewentualnie liczbę), albo prosi o jakąś powtórną autoryzację po
    kliknięciu (na innych stronach nie muszę tego robić jak już jestem
    zalogowany na fb), albo jeszcze pokazuje mi jakieś liczby z kosmosu.
    Próbowałem przekleić z innej strony, ale właśnie w tej prostej formie
    nie mogę akurat znaleźć, albo znowu coś nie działa. A niby prosty przycisk.