  • 1. Data: 2012-07-25 21:57:05
    Temat: historia pozycjonowania...
    Od: "Wojtek" <g...@w...pl>

    Witam!

    Czy jest jakiś sposób aby dowiedzieć się np. jak rok temu pozycjonowana była
    dana witryna pod kątem konkretnych słów kluczowych?
    Pewna agencja "wciska" mi, że to dzięki nim jestem na takim miejscu w Google
    a ja pamiętam, że praktycznie bez ich udziału byłem na podobnym miejscu. Nie
    mam jednak żadnych archiwalnych screenów. Jestem wstanie jakoś im to
    udowodnić?

  • 2. Data: 2012-07-25 22:26:46
    Temat: Re: historia pozycjonowania...
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Wojtek napisał:
> [...]
    > Nie
    > mam jednak żadnych archiwalnych screenów. Jestem wstanie jakoś im to

    JAk nie rejestrowales rankingow to nie masz dowodow.

  • 3. Data: 2012-07-26 09:40:30
    Od: "Wojtek" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Mr Misio" napisał w wiadomości grup

    > JAk nie rejestrowales rankingow to nie masz dowodow.

    I mam rozumieć, że niema żadnego web archwizera czy czegoś podobnego co
    pokazało by stare wyniki?

    Dziękuję.

  • 4. Data: 2012-07-26 22:40:57
    Od: Kapsel <s...@g...com>

    Thu, 26 Jul 2012 09:40:30 +0200, Wojtek napisał(a):

    > I mam rozumieć, że niema żadnego web archwizera czy czegoś podobnego co
    > pokazało by stare wyniki?
    >
    > Dziękuję.

    Danych sprzed roku to Ci nic nie zarejestruje "ot tak", bo to jest ogrom
    informacji. Jest np. serpstat.pl gdzie monitorują popularniejsze frazy w
    okresie ostatniego miesiąca, ale gdzie tam roku ;)

    Nie rozumiem jednak, dlaczego dyskutujesz z agencją o tym co było rok temu?
    Jeśli płacisz im za pozycje, to najpewniej podpisaliście umowę gdzie było
    wyszczególnione co za ile.
    Jeśli dopiero chcecie coś podpisać i oni twierdzą, że już "spowodowali"
    pozycje dla Twojej witryny, to sugerowałbym co najmniej skonsultować się z
    kimś jeszcze ogarniętym w branży celem głębszej analizy.

    Zważ, że rok temu witryna mogła mieć pozycje, a potem je utracić. Mogła też
    zajmować poz. 9 a dziś np. 2. Mamy zdecydowanie za mało danych żeby ocenić
    problem, ale też prawie na pewno szukanie historycznych danych dot. pozycji
    go nie rozwiąże.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2012-11-10 10:39:33
    Od: "Wojtek" <g...@w...pl>

    a np. www.majesticseo.com ? Jest to miarodajne?

  • 6. Data: 2012-11-13 10:29:33
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Sat, 10 Nov 2012 10:39:33 +0100, Wojtek napisał(a):

    > a np. www.majesticseo.com ? Jest to miarodajne?

    Majestic SEO to narzędzie do badania linków przychodzących do witryn, nie
    pozycji w Google.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net