  • 1. Data: 2012-07-27 00:13:31
    Temat: Jak zmusić IE9 aby pobrał favicon?
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Ustawiłem sobie pewną stronę jako startową przeglądarki. Po jakimś czasie
    chciałem dorobić favicon do niej. Następnie w w headzie:

    <link rel="icon" type="image/png" href="http://domena/ikonka.png">

    Nie pomogło choć FF i inne widzą ikonkę. Dodałem więc kolejny link w
    "starym stylu".

    <link rel="shortcut icon" type="image/x-icon"
    href="http://domena/favicon.ico">

    Też nic...

    Czyściłem cache - nie pomagało. Wszedłem na URL http://domena/favicon.ico i
    ... ikonka wskoczyła na miejsce. To jakiś absurd... Jak spowodować aby IE9
    samodzielnie pobrał tą ikonkę?

  • 2. Data: 2012-07-27 01:45:19
    Temat: Re: Jak zmusić IE9 aby pobrał favicon?
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Jul 2012 00:13:31 +0200, Marek napisał(a):

    > Czyściłem cache - nie pomagało. Wszedłem na URL
    > http://domena/favicon.ico i ... ikonka wskoczyła na miejsce. To jakiś
    > absurd... Jak spowodować aby IE9 samodzielnie pobrał tą ikonkę?

    w przegladarce:
    ctrl+shift+R
    lub
    ctrl+F5

    od strony serwera: dodac do nazwy parametr (np favicon.ico?par=abc) lub
    zmienic nazwe

    ale nie gwarantuje ze zadziala. to tylko teoria, a IE nie mam pod ręką

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk http://tradematik.pl

  • 3. Data: 2012-07-27 13:02:21
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Thu, 26 Jul 2012 23:45:19 +0000 (UTC), Konrad Karpieszuk napisał(a):

    > w przegladarce:
    > ctrl+shift+R
    > lub
    > ctrl+F5

    To nie pomaga. Wyczyszczenie cache + samo F5 daje podobny skutek co ctrl +
    F5. Wszystko ładuje się z kodem 200.

    > od strony serwera: dodac do nazwy parametr (np favicon.ico?par=abc) lub
    > zmienic nazwe

    Nawet jeśli nigdy wcześniej nie było favicon'y?

    A tak na marginesie: na co reaguje IE? Na:

    <link rel="shortcut icon"

    czy na

    <link rel="icon"

    Czy wymaga on ikony w formacie określonym jak kiedyś obowiązywało ICO?

  • 4. Data: 2012-07-30 18:33:32
    Od: "Piotr B. (pb2004)" <p...@n...pl>

    Użytkownik Marek napisał:

> [...]
    > F5. Wszystko ładuje się z kodem 200.

    > Nawet jeśli nigdy wcześniej nie było favicon'y?
    >
    > A tak na marginesie: na co reaguje IE? Na:

    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms537656(v=v
    s.85).aspx

    --
    Piotr Borkowski

  • 5. Data: 2012-07-30 23:04:23
    Od: Marek <p...@s...com>

    > http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms537656(v=v
    s.85).aspx

    Dziękuję, nawet nie przypuszczałem, że 9tka pielęgnuje tą niedoróbę z
    poprzednich wersji... Sądziłem, że to ja jakiś błąd zrobiłem :-)