  • 1. Data: 2012-07-25 20:47:50
    Temat: SEO
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    do Marka, wiesz jak okiełznać google? u mnie zrobił listę z losowo wybranych
    kategorii forum i takie śmieci wyświetla w wynikach, zignorował wszystko...
    a ostanio patrzyłem w yandex i tu wszystko wyświetla się prawidłowo... może
    Ktoś coś wie?

  • 2. Data: 2012-09-19 12:52:24
    Temat: Re: SEO
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Wed, 25 Jul 2012 20:47:50 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

> [...]
    > a ostanio patrzyłem w yandex i tu wszystko wyświetla się prawidłowo... może

    Masz snippet z dodatkowymi linkami do podstron forum?
    Jeśli chcesz jakieś usunąć, dodaj witrynę do Webmaster Tools i tam będzie
    stosowna opcja.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net