  • 201. Data: 2017-09-04 01:13:43
    Temat: Re: normalnie żyjemy w obozie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    HF5BS pisze:

    > Ale ten precedens, to raczej nie wziął się z chmur, musiało coś zajść,
    > aby tak to się potoczyło.

    Po prostu ktoś musiał ruchać się karetce uczestniczącejw akcj ratunkowej.
    A to spowodowało naruszenie innego, bardziej ogólnego prawa.

    > Zgadza sie, co by to nie było. Co się np. musiało stać, by niezamężna
    > kobieta nie mogła w niedzielę wieczorem skoczyć ze spadochronem, czy
    > jakoś tak...? (to jakiś inny stan)

    Tu również stać się tak mogło, że zbyt drobiazgowy sędzia opisał stan
    cywilny tej pani oraz porę dnia i tygodnia. A przestępstwem mogło być
    na przykład wygniecenie grządek sąsieda.

    > No, za pierdzenie. Pan Strażnik mówi, obywatel słucha :P

    Mo to paragraf proszę, który owo pierdzebie wyczerpuje.

    > (...)
    >
    > Chyba, że... no, ty wiesz, ja wiem, państwo wiedzą, ale mówić o tym
    > nieobyczajnie :)) I nie o bąki chodzi.

    Parapet? Nie, to nie wchodzi w grę. Przed 1989 rokkiem były takie sprawy,
    których żadną łapówką załatić się nie dało. Było gorzej niz za cara --
    wtedy podobo urzędnikom nie płacono, bo powinni sami się wyżywić. A jak
    który wziął i nie złatwił, to można było się na niego poskarżyć. Teraz
    zdaje się wracamy do tych czasów (nie, nie tych carskich).

    --
    Jarek

  • 202. Data: 2017-09-04 01:15:19
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    HF5BS pisze:

    > Ale ten precedens, to raczej nie wziął się z chmur, musiało coś zajść,
    > aby tak to się potoczyło.

    Po prostu ktoś musiał ruchać się w karetce uczestniczącejw akcji ratunkowej.

  • 203. Data: 2017-09-04 01:17:40
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > HF5BS pisze:
    [Pierdy NTG]

    No i wszystko jasne. Chociaż nie przypuszczałem...
    Bydło często otrzymuje wsparcie od bydła. :/

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 204. Data: 2017-09-04 02:06:14
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Po prostu ktoś musiał ruchać się w karetce uczestniczącejw akcji
    > ratunkowej.
    > A to spowodowało naruszenie innego, bardziej ogólnego prawa.

    Albo naraziło kogoś na jakiś uszczerbek...?

    > Tu również stać się tak mogło, że zbyt drobiazgowy sędzia opisał stan
    > cywilny tej pani oraz porę dnia i tygodnia. A przestępstwem mogło być
    > na przykład wygniecenie grządek sąsieda.

    Wcale się nie zdziwię, jeśli powód był jeszcze bardziej absurdalny. Chodziło
    mi o to, że nie spodziewam się, aby ktoś nudząc się, wypisał na karteczkach
    różne słowa i potem losował, a co wylosował, to dobierał prawo pod to.

    > Mo to paragraf proszę, który owo pierdzebie wyczerpuje.

    O! Widzisz, jak się zgadzamy! DOKŁADNIE o to mi chodzi!

    > Parapet? Nie, to nie wchodzi w grę. Przed 1989 rokkiem były takie sprawy,
    > których żadną łapówką załatić się nie dało. Było gorzej niz za cara --

    Ano, chodziło o "korapszyn".

    > wtedy podobo urzędnikom nie płacono, bo powinni sami się wyżywić. A jak
    > który wziął i nie złatwił, to można było się na niego poskarżyć. Teraz
    > zdaje się wracamy do tych czasów (nie, nie tych carskich).

    Jak mam coś załatwić w urzędzie, to zaczynam czuć się chory. Chyba się na
    wsi zatrudnię, obmywać świniom genitalia, mniej zdrowia na tym stracę, choć
    może być trudno, bo co, z gospodarzem się po robocie nie napijesz? A ja nie
    mogę akurat teraz pić, może się jakoś wyłgam, albo co... Barf to najmniejszy
    w tym problem.
    Nie mówię, że nie dam rady załatwić, tylko że szczerze tego nie cierpię. Już
    wolałbym chyba za najniższą krajową sprzątać z trawnika mongrel
    konstypejszyns.
    Czyżby jakieś przeczucie?

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.

  • 205. Data: 2017-09-04 02:07:35
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > [Pierdy NTG]
    >
    > No i wszystko jasne. Chociaż nie przypuszczałem...
    > Bydło często otrzymuje wsparcie od bydła. :/

    No widzisz, przyganiał kocioł garnkowi, a sam smoli... Przecież ty nawet nie
    masz zdolności honorowej...

  • 206. Data: 2017-09-04 06:35:39
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Kredyt hip. na budowę czy  zakup domu, mając taki sposób biznes jak Twój
    > wcale nie musi  być aż takim obciążeniem kraj Ci się wydaje. Buduj jak
    > najszybciej, bo później będziesz za stary by się tym cieszyć.

    Właśnie to robię, ale jakim kosztem...
    Ale - to przecież nie o mnie konkretnie chodzi. Chodzi o ogół.
    Dziś własny dom stał się synonimem luksusu i dostatku.
    Miliony żyją w tych pudełkach, jeden drugiemu na głowie.
    Pewnie - część sobie nie wyobraża i nie życzy innego życia.
    Ale czyż to też nie jest efekt wyhodowania takiego człowieka przez
    system. Przy czym oczywiście, najbardziej dotyczy to takich dziadowskich
    systemów jak u nas.

  • 207. Data: 2017-09-04 08:27:14
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2017-09-01 o 17:22, Piotr Gałka pisze:

    > L[uH]/Q anteny na ferrycie -> L/Q po wstawieniu za ferrytem laminatu.

    Dzięki :)

    POzdrawiam

    DD

  • 208. Data: 2017-09-04 08:29:20
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2017-09-01 o 17:04, J.F. pisze:

    > Przystawiasz telefon do kieszeni i pokazujesz - wszystko wiadomo - nr,
    > data waznosci, czasem wiac co pan ostatnio kupowal ... no i pieniadze
    > mozna panu z konta zabrac :-)

    Obawiam się że to tak prosto nie działa ;)

    Pozdrawiam

    DD

  • 209. Data: 2017-09-04 09:13:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Obawiam się że to tak prosto nie działa ;)

    Numer i data waznosci czyta sie bez problemu.
    Imienia i nazwiska teraz nie widze, mam wrazenie ze kiedys bylo, ale
    moze sie myle.
    Ostatnia transakcje kiedys widzialem, nowe karty juz tego nie
    pokazuja.

    Ale tyle wystarczy, zeby przekonac klienta, ze jego karta jest
    zagrozona i ze potrzebuje lepszego portfela :-)

    J.

  • 210. Data: 2017-09-04 12:55:39
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    HF5BS pisze:

    > Albo naraziło kogoś na jakiś uszczerbek...?

    Przestępstwa w ogólności polegaja na tym, że kogoś naraża się na jakiś
    uszczerbek. Chyba nie ma od tego wyjątku.

    > Wcale się nie zdziwię, jeśli powód był jeszcze bardziej absurdalny.

    ??? Ten powód wcale nie wygląda mi na absurdalny! Grządki i ich ochronę
    przed wygnieceniem uznaję za rzecz ważną.

    > Chodziło mi o to, że nie spodziewam się, aby ktoś nudząc się, wypisał
    > na karteczkach różne słowa i potem losował, a co wylosował, to dobierał
    > prawo pod to.

    Trochę tak to w prawie anglosaskim wygląda. Obywatel doznał szkody,
    więc składa pozew do sądu, ma do tego prawo. Odbyło sie to w sposób
    na tyle nietypowy, ze nie ma precedensu. Więc sąd dokładnie rozpatruje
    przypadek -- i w ten sposób tworzy się nowy precedens.

    Drobiazgowość sędziego może mieć też głębsze podłoże. Sprawa może być
    mocno zakręcona i niejednoznaczna, a wyrok wydać trzeba. Wtedy dobrze
    jest ograniczyć zasięg obowiązywania precedensu do przypadków, kiedy
    oskarżony miał na sobie czerwone gacie, pada deszcz i jest pierwszy
    poniedziałek tygodnia.

    > O! Widzisz, jak się zgadzamy! DOKŁADNIE o to mi chodzi!

    Zgadzamy się DOKŁADNIE co do jednego z warunków koniecznych, ale to
    nie wszystko. Ma być paragraf *oraz* opis czynu. Strażnik ma napisać,
    że jego zdaniem pierdzenie wyczerpuje znamiona czynu z paragrafu
    o nieobyczajności. Albo z paragrafu o zanieczyszczaniu powietrza --
    jeśli to przyjął za podstawę. Dopiero to może być przedmiotem sporu
    przy odmowie przyjęcia mandatu i rozstzyganiu przez sąd.

    Jarek

    --
    -- Jesteś pan gówniarz. Plujesz pan na podłogę, jakbyś pan siedział w
    tramwaju, w pociągu albo w innym lokalu publicznym. Zawsze się dziwiłem,