  • Data: 2010-10-19 14:54:56
    Temat: norma na dlugosc plikow z kodem
    Od: "fir" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [kopia tez na pl.comp.lang.c, wrzucam tez tu bo kwestia
    dotyczy chyba wielu jezykow]

    powszechnie mowi sie o dlugosciach funkcji (w c lub innych jezykach)
    (i mowi sie ze nie powinny byc zbyt dlugie kilka kilkanascie lub
    co najwyzej kilkadziesiat linijek tam gdzie wynika to naturalnie -
    i mz slusznia jak ja piszę to takie dlugosci wynikają dosyć naturalnie,
    czesc funkcji ma kilka czesc kilkanascie a niektore (takie np bardziej
    'blokowe' po kilkadziesiat liniejek co tez jest uzasadnione)

    jakos jednak nie slyszalem by mowilo sie o normach na dlugosci plikow ze
    zrodlem; Jak wspominalem osobiscie wydzielem sobie zwiazane instancje i
    funkcje w takzwane 'przestrzenie' czyli w odzielne pliki zwykle kilkaunastu
    czy kilkudziesieciu funkcji + jakies instancje itp

    czy ktos dorobil sie jakiejs 'normy' na dlugosc w linijkach plikow ze
    zrodlami ? osobiscie wydaje mi sie ze sie wlasnie takiej normy dorobilem
    i wynosi ona 'do ok tysiaca czy maks 2tys linijek na plik) - to chyba jest
    ok; wiekszosc moich plikow ('przestrzeni') ma po kilkaset linijek -
    jak jakis rozrastał mi sie ostatnio do tysiaca z kawalkiem to zauwazylem ze
    da sie go podzielic dalej ładnie na dwa tematyczne bardziej specjalizowane

    fir