  • 1. Data: 2010-01-28 09:29:14
    Temat: nokia e52 - ciągłe połaczenia via erainternet
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Czy może ktoś z Was ma pomysł czym
    może być spowodowane ciągłe łaczenie się?

    do era internet

    http://tnij.org/eragsmera

    ustawione mam zawsze pytaj zanim połaczy do netu
    nabiło trochę złotówek :)

    zauważyłem, że czasami jak włącze bluetootha to
    załacza się ikonka transmisji internet.

    może ktoś ma jakiś pomysł

    i tak miałem konieczny format telefonu
    narazie się uspokoiło.
    z aplikacji mam
    ovimaps (offline)
    guardian
    fring (zawsze pyta o połączenie)
    parmlingo (to odpada)
    używam czasami blutetootha
    czasami voip, ale sam by się nie właczył

    pozdrawiam
    Amir

  • 2. Data: 2010-01-28 12:44:55
    Temat: Re: nokia e52 - ciągłe połaczenia via erainternet
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy może ktoś z Was ma pomysł czym
    > może być spowodowane ciągłe łaczenie się?

    Czwarty wątek niżej/wyżej?

    M.