  • 1. Data: 2010-01-27 22:47:52
    Temat: ACR w erze
    Od: K <...@...c>

    witam,

    widomo ze usluga dziala w plusie, ale czy komus udalo sie zmusic/namowic
    np ere do wlaczenia takiej uslugi? czy prawo telekomunikacyjne naklada
    jakies obowiazki z tym zwiazane na operatorow?

  • 2. Data: 2010-01-28 08:01:48
    Temat: Re: ACR w erze
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > widomo ze usluga dziala w plusie, ale czy komus udalo sie zmusic/namowic
    > np ere do wlaczenia takiej uslugi? czy prawo telekomunikacyjne naklada
    > jakies obowiazki z tym zwiazane na operatorow?

    Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne, Art. 171, Ust. 2,
    Pkt. 3:
    Dostawca usług świadczonych w publicznej sieci telefonicznej umożliwiającej
    prezentację identyfikacji linii wywołującej jest obowiązany zapewnić, za
    pomocą prostych środków abonentowi wywoływanemu możliwość blokady połączeń
    przychodzących od abonenta lub użytkownika końcowego stosującego eliminację
    prezentacji identyfikacji linii wywołującej.

  • 3. Data: 2010-01-28 09:16:04
    Od: K <...@...c>

    brum pisze:

> [...]
    > przychodzących od abonenta lub użytkownika końcowego stosującego eliminację
    > prezentacji identyfikacji linii wywołującej.

    to teraz pytanie, czy komus na podstawie w/w ustawy udalo sie zmusic ere
    do wlaczenia uslugi ACR?

  • 4. Data: 2010-01-28 16:29:04
    Od: K <...@...c>

    K pisze:

    > to teraz pytanie, czy komus na podstawie w/w ustawy udalo sie zmusic ere
    > do wlaczenia uslugi ACR?

    info od ery: usluga bedzie dostepna w drugim kwartale 2010, obecnie
    trwaja przygotowania. tak wiec jedyna rzecz ktora mi sie w erze nie
    podoba i moglaby spowodowac przejscie do plusa, bedzie dostepna przed
    koncem umowy ;]

  • 5. Data: 2010-01-28 17:02:26
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości

    > info od ery: usluga bedzie dostepna w drugim kwartale 2010, obecnie

    No wiesz, w PTC z tymi kwartalami to roznie bywa.
    Od II kwartalu 2009, to wogole Ery mialo nie byc, tylko T-Mobile.
    A tu juz 2010 mamy i Era trzyma sie calkiem niezle :)

    Pozdrawiam
    SDD