  • 1. Data: 2010-01-28 10:54:29
    Temat: jak zgrac SMS z WM6? (HTC)
    Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl>

    Witam
    musze zgrać SMSy z HTC z WM 6.
    Nie mogę znaleźć żadnego softu freewarowego który dałby rade.
    Może macie jakiś patent...

    z poważaniem
    GR

  • 2. Data: 2010-01-28 11:51:12
    Temat: Re: jak zgrac SMS z WM6? (HTC)
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl> Odpowiedz na

    > Witam
    > musze zgrać SMSy z HTC z WM 6.
    > Nie mogę znaleźć żadnego softu freewarowego który dałby rade.
    > Może macie jakiś patent...

    Zgrać i co dalej? Jak wrzucić na inny WM to PinBackup.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 3. Data: 2010-01-28 13:12:18
    Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl>

    > Zgrać i co dalej? Jak wrzucić na inny WM to PinBackup.

    nie bardzo wiem gdzie (w jakim pliku) ich szukać, jeśli sobie znajdę plik to
    nie ma problemu...
    pozdr.
    Gr

  • 4. Data: 2010-01-28 13:36:07
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    gr wrote:
    > nie bardzo wiem gdzie (w jakim pliku) ich szukać, jeśli sobie znajdę
    > plik to nie ma problemu... pozdr.

    Nie dasz sobie rady. \pim.vol wszystko jest. Ale nieczytelnie zupełnie.
    Użyj Pimbackup, wybierz format xml/interchange czy jak oni to tam
    nazwali i masz wszystko w pliku xml.

    Jakub

  • 5. Data: 2010-01-28 14:43:06
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    > nie bardzo wiem gdzie (w jakim pliku) ich szukać, jeśli sobie znajdę
    > plik to nie ma problemu...

    Pinbackup.exe to program
    http://www.maxprograms.pl/plik,546.html

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 6. Data: 2010-01-29 07:47:55
    Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl>

    > Pinbackup.exe to program
    > http://www.maxprograms.pl/plik,546.html

    Dzięki
    dało radę - zrobiłem backup PINBackupem
    i poszło,
    niestety odbackupowanie trwa dość długo - (przy 2000 sms-ów)
    pozdr.
    gr

  • 7. Data: 2010-01-29 07:59:52
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    > Dzięki
    > dało radę - zrobiłem backup PINBackupem
    > i poszło,
    > niestety odbackupowanie trwa dość długo - (przy 2000 sms-ów)

    Jest jeszcze SPB Backup, ale komercyjny. On odtwarza klika tysięcy smsów w
    minute.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 8. Data: 2010-01-29 13:45:19
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl> napisał

    > niestety odbackupowanie trwa dość długo - (przy 2000 sms-ów)

    A mnie zawsze zastanawiało jakiego typu informacje przesyłane sms-em są na
    tyle ważne, że trzeba je mieć potem *zawsze przy sobie* i to *w ilości 2000
    sztuk* wiadomości?

    M.