  • 1. Data: 2010-01-29 16:50:16
    Temat: Re: 6120c: Słownik i latarka
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-01-29 11:21, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Na przykład? Co proponujesz? Bo Nokie jakie oglądam na zdjęciach, to
    > słabiutko. Nowsze SE w sumie też już takie klawisze bardziej nokiowate
    > mają. Generalnie wygląda, że całość zdąża do macadełek i do różnych mało
    > wygodnych rozwiązań.

    To ty wybierasz telefon ze zdjecia?
    Proponuje przejsc sie do salony Ery/Play i pomacac wybrany telefon.
    Potem zapytac na jakims forum lub tutaj o konkretny model czy ma taka
    funkcjonalnosc jakiej szukasz, a nie najpierw costam kupic a nastepnie
    marudzic, ze nie dziala tak jak sobie wymarzyles.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 2. Data: 2010-01-29 17:51:10
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-29 17:50, darnok pisze:

    > To ty wybierasz telefon ze zdjecia?

    No a co mogę?

    > Proponuje przejsc sie do salony Ery/Play i pomacac wybrany telefon.

    No ale wtedy mam do wyboru same nówki, a to kosztuje w tysiące.
    Poza tym, same macanie słabo pomoże na funkcjonalność, bo ciężko to
    potestować w locie.

    > Potem zapytac na jakims forum lub tutaj o konkretny model czy ma taka
    > funkcjonalnosc jakiej szukasz,

    No jak wypytywałem tu, to dostałem mało co odpowiedzi. Od jednego gościa
    tylko i potem zniknął. Na forumach innych w ogóle dostałem zero odpowiedzi.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 3. Data: 2010-01-30 18:27:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Jan 2010 17:50:16 +0100, darnok wrote:
    >To ty wybierasz telefon ze zdjecia?
    >Proponuje przejsc sie do salony Ery/Play i pomacac wybrany telefon.

    Wszystkiego przy macaniu nie sprawdzisz. Chyba ze masz dluga liste
    zachcianek i duzo czasu :-)

    >Potem zapytac na jakims forum lub tutaj o konkretny model czy ma taka
    >funkcjonalnosc jakiej szukasz, a nie najpierw costam kupic a nastepnie
    >marudzic, ze nie dziala tak jak sobie wymarzyles.

    Rada niby dobra, ale proces wyboru sie wydluzy w nieskonczonosc :-)

    J.