  • 11. Data: 2010-07-25 09:01:25
    Temat: Re: nokia c5 - opinie
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 25 Jul 2010 05:48:17 +0200, ALEX napisał(a):

    > Wiesz jak patrzę jaki regres robi Nokia to zęby bolą, to co było
    > logiczne i sensowne w low-endach czy s60v2, to w s60v5 (i w s60v3 też)
    > jest rozwiązane od dupy strony :-( Zwłaszcza przeglądarka JPG i
    > odtwarzacz MP3. Coś czuję że po prawie 10 latach użyszkodniczenia Nokii
    > trzeba będzie wziąć z nią rozwód, hmmm.

    bezedura... kultowe telefony Nokii zawsze były rodzynkami w tabunie
    badziewia. Głównym ich problemem, że chcieli zdobyć rynek ilością i to
    taką, że absolutnie nikt, łącznie z nimi, się w tym nie orientował, co jest
    to.
    Pozostaje tylko pytanie o strategię, bo możliwe były dwie: jedna to "robimy
    telefony kultowe i zalewamy rynek falą badziewia, którą kupią ci, których
    nie stac na kultowe modele" a druga to: "robimy taką ilość modeli, że wśród
    nich trafi się jeden albo dwa modele kultowe (bo nie umiemy ich
    zaprojektować inaczej)"

    > BTW Kiedyś w telewizornii widziałem film o iPodzie, OIDP classic.
    > Początek normalny, ale jak wkroczył $teve to się zaczęło. Albo
    > purnonsensowny kabaret albo dom wariatów. Przebija nawet Monty Pythona.

    Ajpod od początku był wymysłem Dżobsa - wypuścili go rok po jego powrocie
    na stołek.

    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 12. Data: 2010-07-25 10:47:40
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 25-07-10 11:01, Waldek Godel pisze:

    > bezedura...

    Nie będę się kłócił, ale EOTując powiem że mam dokładnie takie odczucia.
    Sam symbian v5 też jest gorszy niż v2.

    > Ajpod od początku był wymysłem Dżobsa - wypuścili go rok po jego powrocie
    > na stołek.

    Nie wątpie, facet jest marketingowym geniuszem. Ale to jego bredzenie na
    scenie, jazda na maxa bez trzymanki.

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

  • 13. Data: 2010-07-25 11:44:34
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-25 05:52, ALEX pisze:

    > A zdjęcia robi?

    Trzeba nacisnąć na joystic.

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-07-25 13:59:11
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 25-07-2010 o 12:47:40 ALEX <a...@g...pl> napisał(a):

    > Nie będę się kłócił, ale EOTując powiem że mam dokładnie takie odczucia.
    > Sam symbian v5 też jest gorszy niż v2.

    Ogólnie marudzicie bo nie macie co robić ;)
    Ja tam ma v3 i nic więcej mi nie potrzeba. Programy poczta, terminarz,
    notatnik, zaawansowane zarządzanie profilami, dyktafon z auto nagrywaniem
    rozmów, przeglądarkę foto, przeglądarkę www, manager plików, odtwarzacze
    audio i video, blokadę połączeń, mapy i nawigację (nokiowska i szybka, dla
    celów pieszo rowerowych idealna). I to wszystko całkowicie spełnia moje
    potrzeby i nie widzę minusów. Dla mnie mogliby Symbiana nie wspierać już
    dawno.

    A aparaty to inna bajka, ta C5 to na siłę zrobili, aby było coś na półce w
    myśl nowej serii i nowej numerologii.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 15. Data: 2010-07-25 14:41:47
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 25-07-10 15:59, Piotr M pisze:

    > Ogólnie marudzicie bo nie macie co robić ;)

    To przez te upały :-P

> [...]
    > i szybka, dla celów pieszo rowerowych idealna). I to wszystko całkowicie
    > spełnia moje potrzeby i nie widzę minusów. Dla mnie mogliby Symbiana nie

    A co to ma wspólnego z regresem?

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

  • 16. Data: 2010-07-25 14:49:52
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 25-07-10 13:44, Animka pisze:

    > Trzeba nacisnąć na joystic.

    Nie ma fotopstryka, a zdjęcia robi. Ja pierdyle chłopacy, normalnie cud
    jakiś ;->

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm