  • 11. Data: 2009-05-11 10:35:29
    Temat: Re: no to jeszcze ja - ND40/D90 a K10D/20D, a może C?
    Od: y...@g...com

    On May 11, 12:11 pm, Howk <p...@p...onet.pl> wrote:
    > normalne ostrzenie w trybie LV (poza kilkoma starymi puszkami: 40d,
    > k20, które mają LV ale nie mają normalnego ostrzenia i tam ten LV to
    > jest tylko zwykły badziew)

    Czy naprawde LV jest takie fajne i przydatne? Jakos trudno mi to
    wyczuc, a na zywo jeszcze nie widzialem... Na pierwszy rzut oka nie
    widze nic nadzwyczajnego w LV. Lepiej miec lepszy wizjer i wiecej
    punktow niz LV :-)

    A poza tym, caly czas sobie dyskutujemy o puszkach, a szkla? Prosze o
    alternatywy do zestawu Nikkor 18-200 VR i Tokina 11-16 do np. Pentaxa
    albo Canona? Cos z podobna jakoscia za nizsza cene? Jak sie znajdzie
    szklo to puszka sie sama znajdzie :-)

    No i jak to jest z tymi zoomami? Rzeczywiscie technika tak poszla do
    przodu ze zoom 18-200mm jest OK? Czy lepiej kupic jakis
    staloogniskowiec 85 albo 100 mm?

    jarek

  • 12. Data: 2009-05-11 14:26:22
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

    > dSLR...) oraz ma tylko 3 punkty autofocusa. Już podczas tych 45 minut
    > zabawy brakowało mi kilku dodatkowych punktów. Z trzeciej strony, D40

    >a w co się bawiłeś że zabrakło ci tych punktów?? bo 99% userów używa
    >tylko środkowego.
    >Jeżeli chodzi o śledzenie to musisz mieć conajmniej d300

    Wystarczy D90. Też ma śledzenie. Fajnie to działa.

    --
    Radosny

  • 13. Data: 2009-05-11 14:27:35
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <9...@r...go
    oglegroups.com>,
    y...@g...com nabazgrał:
> [...]
    > alternatywy do zestawu Nikkor 18-200 VR i Tokina 11-16 do np. Pentaxa
    > albo Canona? Cos z podobna jakoscia za nizsza cene? Jak sie znajdzie

    No to pewnie Tamron 18-250mm. Ponoć wyjątkowo udany z tych megazoomów.
    Co do szerokiego, to dość dobra i tania jest Sigma 10-20. Ponoć bardzo
    ostry jest Pentax 12-24.

    Ale Pentax stałkami stoi. Droga zabawa, ale mając FA 35mm i DA 70mm ja
    jakoś nie mogę się przekonać do żadnego zooma. Czekam jeszcze na jakąś
    dobrą ofertę na DA 15mm i będzie kompletny, dobry i niesamowicie lekki
    zestaw :)

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 14. Data: 2009-05-13 19:57:54
    Temat: Re: Re: no to jeszcze ja - ND40/D90 a K10D/20D, a może C?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 11 May 2009, y...@g...com wrote:

    > No dobra, ale gdyby na matówce było widać te 9 czy 11 punktów, to nie
    > trzeba by było kupować aparatu z LV i robić detekcji kontrastu
    > (terminu którego nie rozumiem :-)

    "Jak w kompakcie".
    Wolno i dokładnie.

    pzdr, Gotfryd