  • 1. Data: 2009-05-11 09:04:49
    Temat: Canon A590 IS - wyświetlacz
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Kupiłem dla siostrzenicy powyższego Canona (na komunię :-)
    Włączyłem go na próbę i niestety obraz na wyświetlaczu jest nieostry. Sam
    ekranik jest zaklejony folią. Nie chcę jej odklejać bo to ma być prezent i w
    związku z tym mam pytanie do osób posiadających ten aparat.
    Czy po zdjęciu folijki ostrość będzie normalna (tak jak np. w A630) czy
    raczej aparat jest uszkodzony i mam go reklamować? Różnica jest zauważalna
    dla każdego żona stwierdziła: o dlaczego jest taki mdły?

    Co sądzicie?

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2009-05-11 14:09:09
    Temat: Re: Canon A590 IS - wyświetlacz
    Od: "Jim-bim-ber" <s...@d...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > raczej aparat jest uszkodzony i mam go reklamować? Różnica jest zauważalna
    > dla każdego żona stwierdziła: o dlaczego jest taki mdły?

    Ściągnij folię i nie dotykaj paluchami wyświetlacza a da się założyć
    ponownie i jak to umiejętnie zrobisz nie będzie śladu.

  • 3. Data: 2009-05-11 14:33:38
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    > Ściągnij folię i nie dotykaj paluchami wyświetlacza a da się założyć
    > ponownie i jak to umiejętnie zrobisz nie będzie śladu.

    Ok, dzięki ściągnąłem jest jednak ostro, to folia rozmywa :)

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 4. Data: 2009-05-12 07:27:45
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Bardzo dobry kompakcik jak za swoją cenę. Można wgrać soft CHDK i
    poeksperymentować. :-)

  • 5. Data: 2009-05-13 12:15:07
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Bardzo dobry kompakcik jak za swoją cenę. Można wgrać soft CHDK i
    > poeksperymentować. :-)

    :-)

    Pzdr
    Jacek