  • 41. Data: 2011-11-21 12:40:17
    Temat: Re: no i sie zabawki pozbyłem :D
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.
    html

    Ogloszenie juz zniklo ... ale czy bylo tam napisane "bezwypadkowy" ? W
    koncu nikt nie zginal :-)

    >Przebitka 20.000!!

    W jakim sensie przebitka ?

    J.

  • 42. Data: 2011-11-21 14:52:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.11.2011 20:47, Czarek Daniluk pisze:

    > Patrząc na nick nauczyłby Cię tylko ten jeden jedyny raz ;)

    Jeśli megrims to ten, co sobie latał z pasa na pas i "deczko" się
    spóźnił z hamowaniem, to bardziej jemu ta ksywka pasuje ;->

  • 43. Data: 2011-11-21 17:48:27
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-11-20 19:56, m...@i...pl pisze:
    > http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.h
    tml

    > Przebitka 20.000!!
    Bezwypadkowy?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 44. Data: 2011-11-21 18:02:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 21 Nov 2011 12:40:17 +0100, w <jaddb4$3p7$1@news.onet.pl>, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > W jakim sensie przebitka ?

    Z OC + ze sprzedaży = wartość nieuszkodzonego + 20kPLN.

  • 45. Data: 2011-11-21 18:16:59
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/21/2011 05:48 PM, R2r wrote:
    tml

    > Bezwypadkowy?

    Nikt nie zginął, ani nie został ranny.
    Nie ma plam krwi - bezwypadkowy.

    Nic nie stuka nic nie puka, nie wymaga wkładu
    finansowego, bla bla bla...

  • 46. Data: 2011-11-21 18:26:42
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Zdecydowanie.

    Ewentualnie spot... Zawsze to coś.

    Seco

  • 47. Data: 2011-11-21 18:46:44
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/11/2011 17:16, m...@i...pl wrote:

    > Nikt nie zginął, ani nie został ranny.
    > Nie ma plam krwi - bezwypadkowy.
    >
    > Nic nie stuka nic nie puka, nie wymaga wkładu
    > finansowego, bla bla bla...

    Zapomniałeś o STAN IGŁA!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 48. Data: 2011-11-21 19:20:51
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 21.11.2011 18:02, r...@k...pl pisze:

    > Z OC + ze sprzedaży = wartość nieuszkodzonego + 20kPLN.

    wszyscy się na to zrzucimy w przyszłym roku.
    ToMasz

  • 49. Data: 2011-11-21 20:09:03
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > Zapomniałeś o STAN IGŁA!

    I jeżdżony przez kobiete :)

    --
    Pzdr
    E90

  • 50. Data: 2011-11-21 20:19:32
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-21 20:09, ArekM pisze:

    > I jeżdżony przez kobiete :)

    Nie palony, na polaku, w dizlu, w kombi i w czterech łapach. ;)

    A na poważnie uszkodzenia wyglądały na znikome.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis